موضوعات داغ

نسل هشتم فولکس واگن گلف رسماً معرفی شد؛ مدرن و هیبریدی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به لطف عکاسان جاسوسی، پیش از این ها با طراحی نسل جدید فولکس واگن گلف و تغییرات آن نسبت به نسل قبل آشنا شده بودیم، اما فولکس واگن چیزی در اختیار داشت که همچنان معرفی رسمی این اتومبیل را مورد انتظار می کرد و آن هم مشخصات فنی فولکس واگن گلف نسل هشتم بود که چندی پیش به طور رسمی توسط فولکس واگن منتشر شد و حالا در خودروبانک سعی داریم مروری کلی بر روی مشخصات آن داشته باشیم.
نسل هشتم فولکس واگن گلف با انتخاب های متعدد پیشرانه از راه رسیده و بر روی آن فناوری های پیشرفته آلمانی ها مورد استفاده قرار گرفته است. به عبارتی دقیق تر، فولکس واگن 11 نوع سیستم محرک مختلف برای این اتومبیل ارائه می دهد که در این بین حدود 3 مورد آن سیستم محرک نیمه هیبریدی با فناوری جدید 48 ولتی و 2 مورد آن سیستم محرک پلاگین هیبریدی خواهد بود. کمپانی خودروسازی فولکس واگن می گوید که تولید این خودرو از ماه دسامبر سال جاری در کشور آلمان شروع شده و قیمت نهایی و تاریخ عرضه دقیق آن در آینده اعلام خواهد شد. در بازار ایالات متحده آمریکا، فولکس واگن قصد عرضه مدل های R و GTI را خواهد داشت.

نسل هشتم فولکس واگن گلف رسما معرفی شد

نسل هشتم فولکس واگن گلف رسما معرفی شد

فولکس واگن گلف در نسل جدید خود، هم افزایش ابعاد را تجربه کرده است و هم کاهش ابعاد که در این بین می توان به افزایش طول اتومبیل از 4258 میلی متر به 4284 میلی متر اشاره داشت، هرچند فاصله بین دو محور اتومبیل نسبت به نسخه قبل خود تغییر نکرده و همچنان فاصله بین دو محور 2636 میلی متری دارد، اما در نقطه مقابل شاهد کاهش عرض اتومبیل از 1799 میلی متر به 1789 میلی متر هستیم.
در بخش فنی، فولکس واگن گلف نسل هشتم به همراه 5 سیستم محرک هیبریدی ارائه خواهد شد که سه مورد آن سیستم محرک نیمه هیبریدی 48 ولتی بوده و به ترتیب با خروجی قدرت 109 اسب بخاری، 129 اسب بخاری و همچنین 148 اسب بخاری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. دو سیستم محرک پلاگین هیبریدی اتومبیل هم مجهز به مجموعه باتری های 13 کیلووات ساعتی خواهند بود که خروجی قدرت آنان به 201 و 241 اسب بخار خواهد رسید.
اگر همچنان به سنت ها پایبند هستید و یک پیشرانه درون سوز را به سیستم های محرک هیبریدی و پلاگین هیبریدی ترجیح می دهید و دوست دارید هزینه کمتری برای خرید نسل هشتم فولکس واگن گلف پرداخت کنید، کمپانی خودروسازی فولکس واگن دو موتور بنزینی سه سیلندر 1 لیتری توربو با خروجی قدرت 89 اسب بخاری و 109 اسب بخاری، دو موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو به همراه خروجی قدرت 114 اسب بخاری و 148 اسب بخاری و همچنین دو پیشرانه دیزلی 2 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 114 اسب بخاری و 148 اسب بخاری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نسل هشتم فولکس واگن گلف رسما معرفی شد

نسل هشتم فولکس واگن گلف رسما معرفی شد

ویژگی جدید فولکس واگن گلف در نسل هشتم، دریافت سیستم کمک راننده جدید Travel Assist خواهد بود که می تواند فرمان، ترمز و همچنین سرعت اتومبیل را تا حداکثر 210 کیلومتر برساعت در اتوبان مدیریت کند. برای اولین بار، خریداران گلف می توانند بعد از خرید این اتومبیل ویژگی های دیگری به اتومبیل خود اضافه کنند و این شرکت به مشتریان خود اجازه می دهد تا حتی پس از تحویل وسیله نقلیه خود امکان سفارش و نصب سیستم کروز کنترل تطبیقی، چراغ های اتوماتیک جلو، سیستم ناوبری، یکپارچه سازی تلفن همراه هوشمند با اتومبیل، وای فای و... را داشته باشند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/3
ينى يه ماشين با ١١ تا موتور مختلف ؟؟؟؟
بابا ما ١١ تا ماشين با يه موتور (tu5) توليد ميكنيم
1398/8/3
نسل قبلیش قشنگتر بود