موضوعات داغ

جریمه تاکسی‌ها با بی‌حجابی مسافران!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گفته می شود در بسیاری از کشورهای دنیا تاکسی به عنوان یک وسیله حمل و نقل لوکس فعالیت می کند و کرایه آن نیز بالاست اما در کشور ما انتظار می رود تاکسی به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی در خطوط خواص کار کرده و کرایه آن نیز تحت نظارت باشد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی در خصوص فعالیت تاکسی های اینترنتی افزود: بر اساس دستورالعمل جدید وزارت صمت تاکسی های اینترنتی نیز باید مانند دیگر وسایل حمل و نقل عمومی برخی قوانین خاص را رعایت کنند. به عنوان نمونه خودروهایی که میانگین ۶۰ کیلومتر پیمایش دارند باید دوبار در سال معاینه فنی شده و همچنین صلاحیت و سوء پیشینه رانندگان آنها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی در خصوص تست عدم اعتیاد رانندگان تاکسی های اینترنتی نیز افزود: بررسی عدم اعتیاد رانندگان و تایید صلاحیت آنها بر عهده شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی است. همچنین حذف رانندگانی که اعتیاد دارند نیز بر عهده همین شرکت‌ها است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی در خصوص رعایت شئونات اسلامی در تاکسی ها نیز توضیح داد: طبق قانون اگر مسافران تاکسی شئونات را رعایت نکنند رانندگان متخلف توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه می شوند و این مسئله برای رانندگان تاکسی آسیب زاست.
وی در انتها از مسافران درخواست کرد که حجاب خود را در تاکسی رعایت کرده تا رانندگان تاکسی با مشکل مواجه نشوند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/6
این خیلی خوبه. آخه همسر من تو اسنپ کار می‌کنه و من همش نگران این بودم که یک خانم با اوضاع نابسامان مناسب و بوی عطر خاص زنانه که هر مردی رو وسوسه می‌کنه ، سوار ماشینش بشه و شیطون همسر منو گول بزنه و به من خیانت کنه. ای کاش کلا تو کشورمون با بی حجابی مبارزه بشه تا بنیان خانواده ها از هم نپاشه.
1398/8/6
اتفاقا طرح خیلی خوبی هست چونکه باعث میشه مسافران حجاب خودشون را رعایت کنند و اشاعه بی حجابی نشود