موضوعات داغ

نگاهی به ماکت تویوتا لندکروزر J100 ، پیر کهنه‌کار ژاپنی در ابعادی کوچک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا لندکروزر J100 یک شاسی بلند قابل اطمینان و جان سخت ژاپنی است که در فاصله سالهای 1998 تا 2007، توسط تویوتا و در چند مدل به تولید می‌رسید. این نسخه در بازار کشورمان نیز حضور قابل توجهی دارد و بسیاری از نمونه‌های آن، در ارگان‌های نظامی و دولتی به خدمت مشغول بوده‌اند. پس از اتمام دوره ساخت این خودرو، تویوتا لندکروزر J200 وارد خط تولید شرکت تویوتا شد و از سال 2007 تاکنون، با اندکی تغییر در ظاهر در بازار جهانی حضور دارد. حضور نسخه J200 در بازار جهانی برای مدت طولانی، موجب شده است که تویوتا لندکروزر J100 در سایه برادر جوان‌تر خودش قرار بگیرد، هرچند خودرودوستان حرفه‌ای، همچنان علاقه خود به این محصول را حفظ کرده‌اند و شاید در رویای خرید نسخه‌ای از این شاسی بلند سخت جان دوست داشتنی باشند.

ماکت تویوتا لندکروزر J100

ماکت تویوتا لندکروزر J100

همان‌طور که می‌دانید، تویوتا لندکروزر به واسطه دوام بالای خود، در بازار خاورمیانه شهرت قابل توجهی دارد و همین شهرت باعث شده است تا افت قیمت کمتری نسبت به خودروهای معمولی داشته باشد. این مساله برای مالکان تویوتا لندکروزر J100 نکته مثبتی به حساب می‌آید، اما برای افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند، یک معضل است و آنها را از آرزوی دیرینه شان دور می‌کند. به همین دلیل، در مورد تویوتا لندکروزر J100 ، خرید ماکت بسیار بیشتر توصیه می‌شود. یکی از بهترین ماکت‌های این شاسی بلند ژاپنی، توسط تولیدکننده مطرح یعنی پائودی به تولید رسیده است، که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. جالب آنکه ماکت تویوتا لندکروزر J200 یعنی نسل بعدی این خودرو نیز توسط پائودی به تولید رسیده است.
همانند دیگر ساخته‌های پائودی، این ماکت نیز در مقیاس 1:18 به تولید رسیده است و بنابراین با اکثر مجموعه‌ها، به راحتی هماهنگ خواهد شد. همان‌طور که انتظار داریم، سطح جزئیات رعایت شده در این ماکت بسیار بالاست و به سختی می‌توان تفاوتی میان نمونه اصلی و این ماکت مشاهده کرد، چرا که پائودی برای ساخت ماکت‌های برند تویوتا، از نقشه‌های اصلی خودروها که توسط تویوتا در اختیار این شرکت داده شده است، بهره می‌برد. خوشبختانه تمامی درب‌های خودرو قابلیت بازشدن دارند و می‌توانید از مشاهده سطح بالای جزئیات قرار گرفته در این ماکت، لذت کافی را ببرید. همانند دیگر نسخه از تویوتا لندکروزر ساخته شده توسط پائودی، بدنه خودروی کوچک سه بار رنگ‌آمیزی شده تا به کیفیت برتر رنگ برسد. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب کنید، می‌توانید با کلیک بر عبارت ماکت تویوتا لندکروزر J100 ، وارد فروشگاه ماکت بانک شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد