موضوعات داغ

کشف کارگاه غیرمجاز پلمب و بسته‌بندی روغن موتور در رودهن

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی و تولید روغن موتور و گیربکس تقلبی خارجی در این شهرستان پلمپ شد.
به نقل از فارس محمدحسن محمدی در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت شهرستان دماوند با اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی و پس از کسب اخبار موثق مبنی بر دپوی قاچاق کالا و تردد کامیون‌های مشکوک به داخل مکان مشخص در روستای مهرآباد رودهن عملیات برآورد اطلاعاتی و شناسایی کامل سوله فوق در دستور کار آنان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از کارگاه فوق اقدام کردند که تعداد قابل توجهی بشکه و بطری‌های روغن با مارک خارجی، مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی دست‌ساز و دستگاه‌های تزریق و پلمب و بسته‌بندی روغن موتور و گیربکس کشف و ضبط شد. در راستای کشف این سوله، دو نفر متهم دستگیر و جهت معرفی به دستگاه قضایی به پلیس امنیت شهرستان دماوند منتقل شدند.
محمدی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند؛ برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاق کالا از مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی است. عوامل ناامنی باید بدانند که مأموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار و گوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سودجویی را از آنها خواهند گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/8
واقعا ک😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂