موضوعات داغ

سختی تامین قطعات خودروهای اروپایی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اظهار داشت: تامین قطعات خودروهای چینی و خودروهای بالای 200 میلیون تومانی به سختی صورت می گیرد. در مورد خودروهای چینی برخی از قطعات در بازار نیست و در مقطعی که بعضا الکترونیکی هستند با قیمت بالاتر به فروش می رسد. در حال حاضر خریداران خودروهای چینی برای تعمیر خودروهای خود با دردسر مواجه هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: امروز مهمترین مشکل در بحث تامین قطعات مربوط به خودروهای اروپایی بخصوص محصولات رنو است. دارندگان خودروهای اروپایی در صورت خرابی خودرو نمی توانند به راحتی خودروی خود را تعمیر کنند.
نیک آئین با اشاره به اینکه در بخش خودروهای اروپایی نمی توان تامین قطعات را به صورت مسافری انجام داد، گفت: با شروع تحریم ها خودروسازان اروپایی همکاری خود را با شرکای ایران خود پایان داده و بازار ایران را ترک کردند و این موضوع باعث شد تا این خودروها در بازار کشور با مشکل مواجه شوند.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو درباره تامین قطعات خودروهای فولکس واگن نیز گفت: تامین قطعات این خودروها نیز مشکل است و نمایندگی ها در تامین قطعات ناتوان هستند و توان حل مشکلات مردم را ندارند. برای حل این مشکلات باید دولت چاره ای کند تا یک شرکت به صورت واسطه تامین قطعات این خودروها را انجام دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/8
کشوری که نمی تونه تامین قطعات خودرو های رد خارج اروپایی کنه چطوری ادعای داخلی سازی می کنه