موضوعات داغ

بیوک آدا، جزیره ای بدون ماشین در استانبول

عکس مطلب اول
جزایر پرانس از مهم ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشند. این جزایر در واقع مجموعه ای متشکل از 9 جزیره بزرگ و کوچک هستند که در دریای مرمره و چند کیلومتری شهر تاریخی استانبول قرار گرفته اند. بیوک آدا بزرگ ترین جزیره در میان جزایر بکر پرنس و یکی از زیباترین آن ها می باشد و بین گردشگران تور استانبول شهرت و محبوبیت بسیاری دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی درباره جزیره بیوک آدا استانبول در اختیارتان قرار دهیم.
پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که بیوک آدا یک جزیره پر طرفدار بین توریست ها می باشد و جالب است بدانید که بیشتر محبوبیت این جزیره به خاطر این است که در آن هیچ وسیله نقلیه موتوری به غیر از خودرو های عمومی مثل ماشین شهرداری و پلیس دیده نمی شود و رفت و آمد مردم و گردشگران تور استانبول ارزان در آن تنها توسط دوچرخه و یا درشکه های قدیمی صورت می گیرد.

تور استانبول

تور استانبول

همین موضوع بیوک آدا را به یک جزیره پاک و بسیار آرام تبدیل کرده است به گونه ای که حتی شهروندان استانبولی نیز برای فرار از هیاهو و شلوغی شهر به این جزیره بکر و دوست داشتنی پناه برده و از زیبایی های آن بهره مند می شوند.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول

همچنین اگر شما با قیمت تور استانبول به این شهر توریستی سفر می کنید، بدون شک در خدمات گردشگری تور هتلی که در آن اقامت دارید، تور جزیره بیوک آدا وجود دارد. اما اگر به صورت شخصی قصد دارید از این جزیره دیدن نمایید، اطلاعات دسترسی آن را در انتهای مقاله برای شما شرح خواهیم داد.

تور استانبول ارزان

تور استانبول ارزان

بیوک آدا، جزیره ای بدون ماشین در استانبول است که برای رفتن به آن باید در قسمت اروپایی ترکیه از اسکله کاباتاش سوار کشتی های شهرداری شده و بعد از طی مسافت حدودا 50 دقیقه به این جزیره برسید. کلیسا آیه یوری، یتیم خانه قدیمی یونانی و خانه سابق لئون تروتسکی از جمله جاهای دیدنی جزیره بیوک آدا استانبول هستند. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد