موضوعات داغ

حکم قطعی پورشه سوار جنجالی اصفهانی تعیین شد

عکس مطلب اول
سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با تصادف پورشه سوار معروف اصفهانی اعلام کرد که برخی ها به اشتباه می گویند دادگاه اصفهان فرد متهم را به پرداخت دیه و مجازات جایگزین حبس محکوم کرده است. اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با پورشه سوار معروف اصفهانی اعلام کرد که دادگاه راننده را به پرداخت دیه یک نفر و پرداخت ۱۰ فقره دیه جراحات و سه سال حبس که یک سال آن تعلیق شده است، محکوم کرده و چون وضع مالی بسیار خوبی دارند و در حال سفر به خارج از کشور هستند، در حکم وی دو سال ممنوع الخروجی از کشور قید شده است.
سخنگوی قوه قضائیه همچنین اعلام کرد که این فرد به مطالعه دو کتاب در رابطه با کرامت انسان و چهار شبانه روز در ماه، کار در مراکز بهزیستی و نگهداری از معلولان حوادث رانندگی محکوم شده است.

حکم قطعی پورشه سوار جنجالی اصفهانی تعیین شد

حکم قطعی پورشه سوار جنجالی اصفهانی تعیین شد


اگر کنجکاو هستید که بدانید ماجرا از چه قرار است، باید گفت که در اردیبهشت ماه امسال تصادف مرگباری در اصفهان رخ داد که در آن حین کورس دو خودروی پورشه، یکی از پورشه ‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و منجر به مرگ راننده آن می شود. جالب توجه است که در این حادثه راننده یکی از پورشه ‌ها که به نظر می رسد صاحب هر دو دستگاه خودروی پورشه بوده، به طرز بسیار عجیبی با صحنه برخورد می ‌کند و عربده‌ کشان از خسارات وارد شده به خودروی میلیاردی خود شکایت می‌کند و در مورد راننده پراید که در این حادثه جان خود را از دست داده است، به راحتی هرچه تمام تر می گوید که: عیبی ندارد و دیه او را پرداخت می‌کنیم!
اظهارات مطرح شده در فضای مجازی ادعا می کند که خودروی پورشه متعلق به یکی از مسئولان بوده و راننده نیز فرزند وی بوده است. اما در این خصوص رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان موضوع را تکذیب کرده و در ادامه افزود که این خودرو به هیچ‌ یک از مسئولان ارتباطی نداشته است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/15
کارش با قتل عمد هیچ فرقی نداره
باید فوری طرف رو میگرفتن اعدام میکردن
تا درس عبرتی برای مال حروم خورها بشه
1398/8/15
آخرشم همون شد دیشو دادو خلاص، دوسال زندان برای همچین فردی هیچ چیزو جبران نمیکنه، باید برخورد قاطع تری میکردن باش
1398/8/16
ما هم باور کردیم که صاحب این ماشینا آقازاده نبوده! حتما زندانش میکنن! کی باور میکنه؟! معلومه که بابای حروم خور همچین آدمی نمیذاره پای بچه ش به زندان برسه
1398/8/16
پورشه=صدتاپراید
راننده پورشه= صدتا راننده پراید
به همین راحتی
1398/8/16
آغازاده حروم خور رو باید تو ملا عام تیربارون کرد. اینا با حرکات و رفتارها روح یه ملت رو که خودشون عامل فقر وبیکاری و بدبختیشون هستند نابود کردن، انقلاب مستضعفان شده تکرار مالک و رایتی
1398/8/17
حیف خون اون جوون
1398/8/17
حالا اگه پراید زده بود به پورشه و راننده پورشه مرده بود(که غیر ممکنه)راننده پراید بلافاصله اعدام میشد...