موضوعات داغ

جیلی با خودروی آیکون به دنبال بازارهای جهانی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اوایل سال گذشته شرکت خودروسازی جیلی در جریان سمینار طراحی "نانجینگ" از یک خودروی شاسی بلند مفهومی با نام "آیکون" رونمایی کرد و طراحی شده بود تا اهداف این خودروساز بزرگ چینی را در بازارهای بین المللی دنبال کند. حال روز گذشته کمپانی خودروسازی جیلی دوباره به این خودروی شاسی بلند آینده نگر خود اشاره داشت، اما این بار طراحی آن را تکمیل کرده و نسخه نهایی شاسی بلند جالب و جذاب خود را با همان اسم "آیکون" و با اشتراکاتی نسبتا زیاد با نسخه کانسپت معرفی کرده است، هرچند معرفی این خودرو بیشتر در حد انتشار تصاویر رسمی بوده است و هنوز شرکت خودروسازی جیلی راضی به انتشار مشخصات فنی رسمی این خودرو نشده و یا اینکه هنوز زمان نیاز دارد تا یک سیستم محرک کامل و نهایی برای آن ارائه دهد.
طراحی ظاهری خودرو، اولین چیزی خواهد بود که خودروی شاسی بلند جیلی آیکون را در بازارهای بزرگ جهانی موفق خواهد کرد. شرکت خودروسازی جیلی می گوید که این خودرو از همان ابتدا و در زمان معرفی نسخه کانسپت آن برای بازارهای بین المللی برنامه ریزی شده بود و توانست بازخوردهای مثبتی دریافت کند، به همین دلیل سعی شده است تا نسخه نهایی اتومبیل شباهت نزدیکی به نسخه کانسپت خود داشته باشد و خیلی از استانداردهای جهانی در آن رعایت شده است.

جیلی آیکون

جیلی آیکون


خودرو شاسی بلند جدید جیلی همانطور که در تصاویر می بینید، درست همانند بسیاری از خودروهای نسل جدید بین المللی از طراحی پیشرفته اروپایی سود می برد و مثل خودروهای نسل جدید بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی، از چراغ های مخصوص روز در قسمت بالا و همچنین از چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر خود سود می برد. علاوه بر این طراحی پیشرفته و همچنین ورودی کم هوا در قسمت جلو نشان می دهد که خودروی شاسی بلند جیلی از سیستم های محرک اقتصادی و موتورهای بنزینی کم مصرف و شاید یک سیستم محرک تمام الکتریکی سود خواهد برد ، هرچند شرکت خودروسازی جیلی اشاره ای به مشخصات فنی خودرو نداشته است.
باتوجه به اطلاعاتی که از منابع نزدیک به شرکت خودروسازی جیلی ارائه شده است، می توانیم بر روی موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی به عنوان یکی از گزینه های مولد قدرتی این خودرو حساب باز کنیم و همچنین گفته می شود که این اتومبیل با طول کلی 4350 میلی متر، عرض 1810 میلی متر، ارتفاع 1615 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2640 میلی متری توسعه پیدا کرده است که برای تایید آنان باید تا معرفی کامل خودرو از سوی جیلی صبر کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد