موضوعات داغ

سرمایه گذاری جالب با خرید آچارهای مخصوص جگوار!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برند بریتانیایی جگوار برای اولین بار طی ۵۰ سال گذشته توسط بخش کلاسیک خودش جعبه ابزار اصلی جگوار E-Type را دوباره به مشتریان عرضه خواهد کرد. این جعبه ابزار که ابتدا همراه با E-Type نسل اول و دوم به فروش می‌رسید تا پایان زمان تولید سری ۲ در سال ۱۹۷۱ همچنان در دسترس بود.
این جعبه ابزار حالا با مشخصات مشابه و با محافظ چرمی خاص دوباره تولید خواهد شد. در داخل آن می‌توان هر نوع ابزاری که برای نگهداری از این خودروی اسپرت نمادین لازم است را پیدا کرد.
این جعبه ابزار با قیمت حدودا ۱۰۰۰ دلاری شاید کمی گران به نظر بیاید، اما این را در نظر بگیرید که چنین جعبه ابزارهایی امروزه در مزایده‌ها به قیمت ۶۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند، پس خرید این جعبه ابزار یک سرمایه گذاری هوشمندانه خواهد بود.
دن پینک رئیس بخش کلاسیک جگوار در این باره گفته است:
جعبه ابزار اصلی E-Type به دلیل کمیابی و جذابیتش به آیتمی برای مجموعه داران تبدیل شده است. مشتریان زیادی از سراسر دنیا برای خریداری آن با ما تماس گرفتند، که به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوباره این جعبه ابزار را با مشخصات دقیق تولید کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/19
اگر ایران بود جوری الان جلو نمایندگی صف میکشیدن که بخرن بعداً گرونتر بفروشن دارن از سیاست های ما کپی برداری میکنن خدایش چقدر ما پیشرفته ایم :|