موضوعات داغ

بلاتکلیفی ادامه دار مشتریان عظیم خودرو، نه ماشینی در میان است نه پول!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از چندین بار پیگیری مشکلات مشتریان عظیم خودرو در رابطه با خودروهای ثبت نامی سال گذشته، اما همچنان خودرویی به آنها تحویل داده نشده و مشتریان این شرکت همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، در این رابطه یکی از مشتریان عظیم خودرو درباره مشکلات به وجود آمده آظهار داشت: 10 شهریورماه سال گذشته یک دستگاه خودرو هن تنگ X7 با پیش پرداخت 105 میلیون تومان طی سه روز و به قیمت 207 میلیون تومان با موعد تحویل 270 روز عادی ثبت نام کردم. آن زمان به ما اعلام کردند که مدل های 2018 این خودرو اواخر اسفند سال گذشته و مدل 2019 خردادماه 98 تحویل می دهیم، اما تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده و دعوتنامه ای برای کسی صادر نشده است. جالب اینجاست که این خودرو هنوز هم وارد بازار کشور نشده است.
این مشتری ادامه داد: این شرکت اجازه فروش 400 خودرو را داشته، اما 4 هزار خودرو به فروش رسانده است. همچنین تمام نمایندگی های این شرکت پلمپ شده و فقط شرکت اصلی در جاده کرج فعال است و تنها پاسخی که می دهد این است که باید صبر کنید تا نتیجه دادگاه رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو مشخص شود، زیرا تمام پول های دریافتی از مشتریان توسط دادگستری بلوکه شده است.
وی در ادامه گفت: در زمان عقد قرارداد به صورت شفاهی اعلام کردند که قرارداد قطعی بوده و در زمان تحویل 102 میلیون تومان دیگر واریز کنید. متاسفانه قرارداد را به دقت مطالعه نکردیم و بعد از مدتی فهمیدیم که اسمی از قیمت قطعی در قرارداد ذکر نشده است. برای پیگیری مراجعه کردیم و آنها عنوان کردند که توجهی به متن نداشته باشید و قرارداد شما قطعی است.
این مشتری در ادامه بیان داشت: حدود سه ماه پیش برای پیگیری مراجعه کردیم و اعلام کردند که برای تحویل خودرو باید 212 میلیون تومان دیگر پرداخت کنید و تعدادی پیامک نیز برای تکمیل وجه برای ما ارسال شده، اما با توجه به وضعیت فعلی این شرکت، هنوز برای تکمیل وجه اقدام نکرده ایم. همچنین در رابطه با این موضوع به وزارت صنعت هم مراجعه کردیم و شکایت نامه ای تنظیم و تحویل دادیم، اما تا کنون هیچ پاسخی به ما داده نشده است.
گفتنی است سال گذشته جعفری دولت آبادی دادستان وقت تهران در جمع خبرنگاران درباره بازداشت مدیرعامل عظیم خودرو و اتهامات وی اظهار داشت: 17 پرونده پیش فروش خودرو در دادستانی مفتوح است که یکی از این پرونده ها متعلق به شرکت عظیم خودرو است. در این رابطه دو متهم بازداشت شده اند. این شرکت فقط مجوز پیش فروش 150 دستگاه خودرو را داشته، اما اقدام به پیش فروش 4 هزار دستگاه خودرو کرده است. مطالبه شکات 700 میلیارد تومان و حسب اعلام 200 میلیارد تومان اموال متهمان است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/21
من از کار بعضیا موندم که چطور به شرکتی با این سابقه اعتماد میکنن! که یه مدت میخواست طوفال هاوال به راه بندازه و پول میگرفت ولی ماشین نداد یا یه مدت ماشینای هندی میخواست وارد کنه .و خیلی موارد که ملت ازش شکایت کردن !!
100 میلیون پول هم به شرکت دادن ! انگار پولدار بودن تضمینی به ساده لوح نبودن نداره ! خدا پولو به کیا داده :|
1398/9/23
من موندم مردم چرا قوه قضاییه وارد عمل نمیشه گردن این دزد ها رو بزنه