موضوعات داغ

کلاهبرداری عجیب در پوشش صدور کارت هوشمند سوخت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرگرد علیرضا یعقوبی رئیس اداره تشخیص و پیشگیری جرایم سایبری پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: اخیرا مواردی مشاهده شده که کلاهبرداران به بهانه صدور کارت هوشمند سوخت از شهروندان مبالغی را کلاهبرداری کرده اند. در این روش کلاهبرداران با ارسال پیامک و تماس تلفنی با شهروندان، پس از جلب اعتماد آنان، اعلام می کنند که کارت هوشمند سوخت شما صادر شده و برای ارسال و دریافت آن مبلغی را به شما حساب اعلامی واریز کنید.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم به چنین تماس ها و پیامک هایی که هویتی مجهول دارند توجهی نکنند تا از کلاهبرداری احتمالی جلوگیری شود. همچنین از مالکان خودرو می خواهیم برای دریافت تمامی اسناد و مدارک خودروی خود حتی المقدور سعی کنند به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه کنند.
سرگرد یعقوبی در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی، موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/2
برای خودروهای کیش پلیس ۱۱۰ با همین ترفند از همه،پول گرفت بعد اعلام کرد کارت سوخت برای پلاک قدیم صادر نمی شود و بعد از تعویض پلاک مجدد باید اقدام کرد. این همه پول گرفته شده مشخص نشد کجا رفت و چی شد ...