موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات هوندا سیویک 260 میلیونی مدل 2020

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا سیویک یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های سایز کوچک بازار جهانی است که حضور ناموفق و محدودی در بازار کشورمان داشته است. این خودرو در بازار جهانی، رقیبی برای تویوتا کرولا، هیوندای الانترا، کیا سراتو و میتسوبیشی لنسر محسوب می‌شود. به تازگی نسخه 2020 از هوندا سیویک si، با بروزرسانی‌های متعددی به بازار عرضه شده است. هوندا در این بروزرسانی‌ها تلاش کرده هاچ‌بک و سدانی جذاب برای رانندگی ارایه دهد، که قیمت آن کمتر از 26 هزار دلار برای مشتری تمام شود.
برای سال 2020، هوندا سیویک با تغییرات اندکی ظاهری در بیرون و درون، گیربکس اصلاح شده، سیستم کنترل صوتی، و برخی ویژگی‌های ایمنی جدید عرضه می‌شود. سپرهای جلو و عقب طراحی جدیدی دارند، رینگ‌های 18 اینچی بر روی هوندا سیویک نصب شده است و چراغ‌ها، LED هستند. در فضای داخلی، از خطوط قرمز بر روی صندلی‌ها و نقاطی از داشبورد استفاده شده و طراحی بهتر دسته دنده، به تعویض سریع‌تر دنده‌ها کمک می‌کند. پکیج ایمنی استاندارد هوندا، موسوم به Honda Sensing، در هوندا سیویک si قابل دسترسی است و شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و سیستم نگهدارنده بین خطوط می‌شود.
هوندا سیویک

هوندا سیویک

هوندا سعی داشته تا ارزش پرداختی هوندا سیویک برای مشتریان را همچنان در سطح بالایی نگه دارد. این خودرو نسبت به نسخه فعلی، 375 دلار گران‌تر قیمت‌گذاری شده، و پایه قیمتی آن به 25930 دلار رسیده است، اما همچنان زیر 26 هزار دلار قیمت خورده و ارزش خرید بالایی برای مشتریان دارد. در ازای پرداخت این رقم، هوندا سیویک ویژگی‌هایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که رقبای نزدیک آن، نظیر سوبارو ایمپرزا WRX‌، فولکس واگن گلف یا فولکس واگن جتا، با قیمتی بالاتر به مشتریان عرضه می‌کنند. با این حال، با این قیمت تنها می‌توانید هوندا سیویک را گیربکس دستی داشته باشید، و تایرهای تابستانی با قیمت 200 دلار در اختیار شما خواهند بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/23
هوندا سطح اعتماد و کیفیت بالایی در حد تویوتا داره اگه وارد میشد با این قیمتی که گفتین و تو این هرج و مرج قیمتها خریدش به صرفه و اقتصادیه
1398/8/24
شک نکن طوری قیمت گذاری میکنن برایش که بگی خرید زباله های چینی به صرفه تره.