موضوعات داغ

کسانی که کارت سوخت ثبت نام نکرده اند بخوانند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: مطابق قول شرکت ملی پخش تا پایان مهرماه امسال، کارت سوخت کسانی که از ماه های گذشته ثبت نام کرده بودند، آماده خواهد شد و بر همین اساس تا پایان مهر تعداد 3 میلیون و 600 هزار کارت سوخت به اداره پست تحویل و برای متقاضیان ارسال شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از گسترش نیوز، وی ادامه داد: حدود 900 کارت سوخت نیز به علت تغییر آدرس و نیاز به دریافت از سوی خود شخص در باجه های پست معطل مانده است. وی در ادامه درباره میزان استفاده مردم از کارت سوخت شخصی گفت: حدود 16 درصد مردم از کارت سوخت شخصی خود برای سوخت گیری استفاده کرده اند که این میزان چندان مناسب نیست و کاهش سهمیه جایگاه داران به 20 لیتر به منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از کارت سوخت شخصی صورت گرفت.
به گفته رضایی، درخواست برای دریافت کارت سوخت المثنی به صورت روزانه انجام می شود.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه گفت: کسانی که کارت سوختشان در باجه های پست معطل مانده می توانند از طریق سایت پست و یا ای پلیس از محل کارت سوخت خود با خبر شوند و نیازی به حضور در باجه نیست و می توانند از طریق شعبه نزیک به محل زندگی خود درخواست ارسال به درب منزل را داشته باشند.
رضایی در ادامه بیان داشت: به منظور سهولت استفاده از کارت سوخت برای شهروندان، ابتدا رمز کارت سوخت را بر مبنای 4 رقم آخر کارت ملی قرار دادیم تا مردم در استفاده از کارت سوخت خود با مشکلی مواجه نشوند.
وی در ادامه افزود: شهروندان می توانند با هر بار استفاده از کارت سوخت شخصی خود 60 لیتر سوخت گیری کنند و این روش به شفاف سازی میزان مصرف کمک شایانی خواهد کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در 12 سال گذشته ضرب العجلی برای دریافت کارت سوخت در نظر گرفته نشده و در صورت مفقود شدن کارت،هر فرد می تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی کند.
رضایی در ادامه ضمن هشدار نسبت به پیامک و صفحات جعلی در فضای مجازی برای ثبت نام کارت سوخت، تصریح کرد: ثبت نام کارت سوخت و المثنی به هیچ وقت اینترنتی نبوده و این موارد به منظور کلاهبرداری صورت می گیرد.
وی در پایان گفت: ثبت نام کارت سوخت به صورت حضوری و تنها در دفاتر پلیس 10+ صورت می گیرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/23
یه سری دروغ،خجالت نمیکشن،سه ماهه درخواست کارت سوخت المثنی دادیم هنوز هیچ خبری نیست
1398/8/24
کارت سوخت
1398/8/24
سلام برای دریافت کارت سوخت
1398/8/25
با سلام من هنوز درخواست کارت سوخت ندادم
باید چیکار کنم
1398/8/25
من هنوز دریافت نکرده ام 😐