موضوعات داغ

درخواست برای افزایش 10 تا 20 درصدی کرایه سواری های بین شهری

عکس مطلب اول
رحمت محمدعلی رئیس اتحادیه سواری کرایه با انتقاد از سهمیه ماهانه 60 لیتری برای اعضای این اتحادیه، اظهار داشت: از شنبه 25 آبان ماه برای تعیین سهمیه مناسب سوخت 1500 تومانی برای رانندگان اتحادیه با دستگاه های مسئول مذاکره می کنیم. بعد از اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، درخواست ما برای کرایه ها، افزایشی بین 10 تا 20 درصدی برای کرایه سواری ها بین شهری است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که میزان سهمیه بنزین 45 هزار نفر از اعضای اتحادیه که با سواری های کرایه خودراننده در جاده های بین شهری در حال فعالیت هستند، مانند سایر مردم عادی 60 لیتر لحاظ شده و این در شرایطی است که رانندگان ما ماهانه بین 1000 تا 1200 لیتر مصرف بنزین دارند.
رئیس اتحادیه سواری کرایه در ادامه بیان داشت: از سال گذشته با دستور معاون اول ریاست جمهوری اجازه افزایش نرخ کرایه ها بدون تایید سازمان حمایت را نداشتیم، امسال با تایید دستگاه های نظارتی نرخ کرایه ها 20 درصد افزایش یافت، اما با افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، باید نرخ کرایه ها نیز افزایش یابد.
محمدعلی در ادامه گفت: با بررسی های صورت گرفته اگر سهمیه اصلاح شده برای رانندگان ما کمتر از 1000 لیتر باشد باید نرخ کرایه 20 درصد و اگر بین 1000 تا 1200 لیتر باشد، نرخ کرایه باید 10 درصد افزایش یابد.
وی در پایان تصریح کرد: سهمیه بنزین 60 لیتری رانندگان ما همین امروز به پایان رسیده است و ما از صبح شنبه 25 آبان پیگیر رفع این مشکل بزرگ خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/3
خدا رو شکر که فقط فکر گرون کردن هستین ولی خدمات و سرویس دهی در حد مزخرف