موضوعات داغ

کدام خودروها سهمیه بندی بنزین به آنها تعلق نمی گیرد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت نداریم و تمامی جایگاه ها تحت رصد و کنترل هستند و تا کنون خروج از مدار هیج کدام از جایگاه ها گزارش نشده است. در حال حاضر شرایط جایگاه های عرضه بنزین عادی بوده و هیچ مشکلی برای تامین و توزیع بنزین وجود ندارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: تا کنون هیچ جایگاهی در کشور به علت ازدحام جمعیت و یا مشکل فنی از مدار خارج نشده و تا به الان گزارشی در اینباره نداشته ایم. همچنین جزئیات سهمیه بندی خودروهای مسابرفر خطی و بین شهری، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی به زودی و در زمانی که تصمیمات نهایی اخذ شود، طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.
خودروها و موتورسیکلت های فرسوده سهمیه بندی بنزین دریافت نمی کنند
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: طبق قانون موتورسیکلت ها با سن بالای 10 سال و خودروهای با سن بالای 25 سال فرسوده محسوب شده و سهمیه بنزین به آنها تعلق نمی گیرد و باید بنزین آزاد بزنند. در این زمینه ما مجری قانون هستیم و در صورت اتخاذ تصمیم جدید آن را به شهروندان اعلام می کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: محدودیت 20 لیتری کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده و مردم در صورت استفاده از کارت جایگاه ها، می توانند در هر نوبت تا 60 لیتر سوخت گیری کنند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/25
به ماشین کلاسیک من سهمیه نمی دی؟؟؟
به کتفم که نمی دی
من فقط باک اولو ۹۰ تومن گرون تر می زنم...فکر کردی تاثیری داره؟؟
1398/8/25
فیلم محدودیت بنزین جایگاه داران واسه همین کارا بود
الان گرون شد محدودیت نیست چون جیب دولت خوب پر ميشه هر چقدر خواستی البته پولشو داشتی بنزین بزن بسوزونم بکن تو هوا
1398/8/25
سلام آیا خودرو های با حجم موتور بیش از 2 لیتر سهمیه دارند؟