موضوعات داغ

درگ تسلا مدل X با آئودی E-Tron + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
طی چند سال گذشته تسلا بازار خودروهای الکتریکی را با عرضه محصولات پرقدرت و با قابلیت طی کردن مسافت زیاد به تصرف خودش درآورده است. البته شرایط در حال تغییر کردن است، چون این شرکت به رهبری ایلان ماسک به تازگی با چالش‌های بزرگی روبرو شده است. در این ویدیو یکی از خودروهای این شرکت یعنی تسلا مدل X در یک مسابقه درگ توسط آئودی E-Tron به چالش کشیده می‌شود.
در این مسابقه از نسخه پایه مدل X استفاده شده، یعنی شاهد نسخه پرقدرت این مدل نیستیم. E-Tron فعلا فقط یک نوع پیشرانه دارد که در اینجا هم از آن استفاده شده است، البته تصاویری که به تازگی از این مدل لو رفته نشان می‌دهد نسخه پرقدرتی از آن به زودی عرضه خواهد شد.
هنگام آماده شدن برای مسابقه شاهد شرایط کاملا متفاوتی برای دو شرکت کننده هستیم. E-Tron قبل از شروع مسابقه ابتدا باید روی حالت لانچ مود قرار بگیرد، اما تسلا نیازمند آمادگی خاصی قبل از آغاز مسابقه نیست.
در اینجا فقط نتیجه اولین دور از سه دور مسابقه درگ بین این دو خودرو را لو می‌دهیم تا ویدیو ارزش تماشا کردن داشته باشد. تسلا شروع خوبی دارد، اما فاصله کلی هردو خودرو خیلی کم است. مدل X هرگز جایگاه اول خودش را از دست نمی‌دهد. البته هنگام عبور از خط پایان کمی فاصله خودش با آئودی را بیشتر می‌کند.
بدون اینکه بقیه مسابقه را لو بدهیم، جالب است که هر دو خودرو همیشه هنگام گذشتن از خط پایان فاصله خیلی کمی با یکدیگر دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد