موضوعات داغ

عرضه مدل‌های مختلف موتورسیکلت در شعبه مشهد شرکت کویرموتور

عکس مطلب اول
کویرموتور به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده موتورسیکلت در کشور، شعبه‌های مختلفی در شهرهای بزرگ کشور دارد. اما در این گزارش به سراغ شعبه مشهد این شرکت رفته‌ایم. این شعبه در میدان تقی آباد (شریعتی)، نبش کوچه احمد آباد یک واقع شده و در دو طبقه، موتورسیکلت‌های مختلفی را عرضه می‌کند. با توجه به بالارفتن قیمت بنزین و گران شدن خودرو، طرفداران خرید موتورسیکلت بیش از پیش شده است.

موتورسیکلت Super Soco

موتورسیکلت Super Soco

کویرموتور در سبد خود محصولات مختلفی از برندهای ایتالیایی، ژاپنی، اتریشی و همچنین تولید داخل را دارد و در این فروشگاه می‌توانید تمامی این محصولات را مشاهده کنید. از جمله محصولات موجود در این شعبه موتورهای برقی Super Soco، موتور Medley از برند Piaggio ایتالیا، محصولات ATV و UTV از شرکت Can-Am کانادا و یا محصولاتی از کاوازاکی ژاپن و یا KTM اتریش است. همچنین موتورهای برقی ساخت داخل برند کویرموتور نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

محصولات کویرموتور

محصولات کویرموتور

شرایط فروش برای خرید این محصولات متنوع است و می‌توانید با 25 درصد پرداخت اولیه، صاحب موتورسیکلت شوید و الباقی را به صورت 14 فقره چک در 14 ماه و البته بدون بهره پرداخت کنید. همچنین این مقدار اقساط را می‌توانید در 24 ماه نیز پرداخت کنید که 10 درصد سود روی آن لحاظ شده است.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از شعبه مشهد شرکت کویرموتور را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد