موضوعات داغ

فرمانده حوزه بسيج گروه خودروسازي سايپا: حمايت از صنايع كشور ضرورتي ملي و فراجناحي است

عکس مطلب اول
فرمانده حوزه بسيج 503 امام حسن مجتبي(ع) گروه خودروسازي سايپا گفت: رسانه‌هاي ارزشي كشور به تأسي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، از توليد ملي در صنعت خودرو حمايت كنند.
به گزارش سایپانیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، داود حسين‌زاده افزود: صنعت خودرو به‌عنوان يك بخش مهم و تأثيرگذار در اقتصاد كشور محسوب مي‌شود و در يك‌سال اخير، طرح‌هاي ماندگاري در حوزه بومي‌سازي و تكيه بر توانمندي‌هاي داخلي در اين صنعت صورت گرفته است.

وي با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي و تأكيد مقام معظم رهبري بر ضرورت شناسايي و استفاده از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي داخلي در حوزه صنايع كشور تصريح كرد: نام‌گذاري سال جاري به‌نام رونق توليد و تأكيد مستمر معظم‌له بر حمايت از صنايع و كارخانجات توليد كالاي ايراني، بايد به‌عنوان شاخصه عملكرد رسانه‌هاي ارزش‌مدار كشور در مواجهه با صنايع مورد توجه قرار گيرد.

حسين‌زاده خواستار پرهيز از نگاه جناحي و سياسي به صنايع به‌ويژه خودروسازي شد و با انتقاد از برخي هجمه‌ها عليه صنعت خودرو در رسانه‌هاي ارزشي كشور، گفت: در حمايت از فعاليت كاركنان ايراني در بخش توليد به‌ويژه در صنعت خودرو، ضمن شكل‌دهي به رويكرد ملي و كلان، بايد از كشاندن منازعات سياسي و جناحي به اين بخش پرهيز كنيم.

فرمانده حوزه بسيج سايپا افزود: همان‌گونه كه رهبر معظم انقلاب تأكيد دارند، رونق توليد و فعاليت مؤثر كارخانه‌هاي كشور به‌ويژه در بخش خودروسازي باتوجه به اشتغال حجم بالاي نيروي انساني و زنجيره تأمين بسيار گسترده و سراسري، نقش بي‌بديلي بر توليد ناخالص داخلي داشته و در صورت اجراي صحيح مأموريت‌هاي توليدي، مي‌تواند زمينه رشد اقتصادي كشور و ارزش پول ملي را فراهم كند.

وي با اشاره به فعاليت بخش زيادي از نيروهاي بسيجي و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران در صنايع خودروسازي و قطعه‌سازي كشور اظهاركرد: اين افراد همواره با پيروي از فرامين رهبري و گام‌نهادن در مسير سياست‌هاي كلان نظام جمهوري اسلامي، براي رونق توليد در كشور تلاش كرده‌اند.

حسين‌زاده خواستار توجه جدي رسانه‌ها به‌ويژه مطبوعات و روزنامه‌نگاران ارزشي به صنعت خودرو شد و گفت: همان‌گونه كه نيروهاي ارزشي در همه عرصه‌ها پيشرو بوده و الگو و سرمشق آحاد جامعه محسوب مي‌شوند، بي‌ترديد پرهيز از هرگونه فضاسازي منفي بر عليه صنعت خودرو و تلاش جهت ايجاد محيط مساعد در جامعه رسانه‌اي كشور براي ايجاد آرامش در فعاليت‌هاي توليدي امري است كه مسئوليت آن متوجه رسانه‌هاي ارزش‌مدار، مسئوليت‌پذير و دلسوز كشور است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد