موضوعات داغ

پلیس دبی قصد دارد از تسلا سایبرتراک در ناوگان خودش استفاده کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نیروی پلیس دبی به داشتن ناوگانی فوق‌العاده از خودروهای پرسرعت مشهور است، و به تازگی اعلام کرده تسلا سایبرتراک را هم به این خودروهای جذاب اضافه خواهد کرد. در تصویری که نیروی پلیس دبی منتشر کرده می‌توان ظاهر احتمالی سایبرتراک به عنوان یک خودروی پلیس را مشاهده کرد.
عبدالله خلیفه الماری سرلشکر نیروی پلیس دبی گفته از این وانت الکتریکی به عنوان خودروی گشت در مناطق توریستی استفاده خواهد شد.
سایبرتراک تنها خودروی پرسرعتی نیست که نیروی پلیس دبی این هفته به ناوگان خودش اضافه کرده است. روز دوشنبه اعلام شد مرسدس GT 63 S AMG نیز به دیگر خودروهای این ناوگان مثل آستون مارتین وان ۷۷، بنتلی کانتیننتال GT، بوگاتی ویرون، فراری FF، لامبورگینی آونتادور و دیگر خودروهای خاص این نیرو اضافه خواهد شد.
ویژگی‌های مهم سایبرتراک که توجهات را به خودش جلب کرده شیشه‌های ضدگلوله و سیستم تعلیق قابل تطبیق است که می‌تواند به این مدل نهایت ارتفاع ۱۶ اینچی از زمین بدهد. کاملا مشخص است نیروی پلیس دبی بودجه زیادی در اختیار دارد، پس قطعا برای سفارش نسخه سه موتوره سایبرتراک که تسلا ادعا می‌کند شتاب صفر تا صد ۲.۹ ثانیه دارد مشکلی نخواهد داشت.
اگرچه پلیس دبی اعلام کرده سایبرتراک را از سال ۲۰۲۰ به ناوگان خودش اضافه خواهد کرد، تسلا هنوز قول تولید این مدل تا اواخر سال ۲۰۲۱ را نداده است. البته تسلا در حال دریافت بیعانه ۱۰۰ دلاری برای ثبت سفارش سایبرتراک برای مشتریان است، و قطعا پلیس دبی چندین برابر این مبلغ را در اختیار تسلا قرار داده است. قیمت نسخه تک موتوره از ۴۰ هزار دلار، قیمت نسخه دو موتوره از ۵۰ هزار دلار و قیمت نسخه سه موتوره از ۷۰ هزار دلار شروع می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/10
یعنی بچه من با مقوا ماشین میسازه از این قشنگتر هست
1398/9/10
این مسخره بازیا چیه ماشین فقط پراید
پلیس دبی باید اونو وارد ناوگانش کنه مخصوصا باریشو