موضوعات داغ

کارت سوخت خود را چگونه پیگیری کنیم؟

عکس مطلب اول
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نحوه پیگیری کارت هوشمند سوخت را برای سهولت کار متقاضیان اعلام کرد. بر این اساس متقاضیان کارت های سوخت ابتدا باید وارد سایت www.epolice.ir شده و بر روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند. پس از آن به قسمت پیگیری کارت سوخت رفته و نوع وشماره پلاک خودرو را وارد و روی گزینه پیگیری کارت سوخت کلیک کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، بعد از این مرحله، شماره مرسوله پستی نمایان شده و با کلیک کردن روی گزینه شرکت پست که به رنگ آبی مشخص شده، وارد سامانه رهگیری مرسولات شده و با فعال کردن گزینه جستجو از وضعیت کارت سوخت خود آگاه شوید. در ادامه برای اطلاع دقیق از کارت سوخت با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات می توانید از آخرین وضعیت کارت سوخت خود باخبر شوید. همچنین افرادی که کارت سوخت آنها از سال های 94 به بعد صادر و در باجه های پست معطل مانده، می تواند در قسمت رهگیری مرسوله پستی کارت سوخت خود پیگیری کنند و برای دریافت کارت خود به اداره پست مورد نظر مراجعه کنند.
در صورتی که کارت سوخت ما مربوط به خودروهای نوشماره یا ثبت نامی در سایت دولت همراه GSB باشد، مالکان باید هزینه مصوب را در هنگام دریافت کارت سوخت به متصدی پست پرداخت کند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد در صورتی که متقاضیان در این باره ابهام یا سوالی دارند می توانند از طرق شماره تلفن 09627 و یا پرتال شرکت به آدرس www.niopdc.ir در تماس باشند.

کارت سوخت المثنی
متقاضیان برای دریافت کارت سوخت، حتما باید به صورت حضوری و از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند. بنابراین کسانی که کارت سوخت ندارند می توانند خود یا وکیل قانونی آنها با در دست داشتن مدارک هویتی مالک خودرو و وسیله نقلیه به مراکز پلیس 10+ مراجعه کنند. همچنین حذف رمز کارت سوخت در این دفاتر قابل انجام است. مدارک لازم برای درخواست کارت سوخت المثنی برای اشخاص حقیقی عبارت است از مدارک شناسایی معتبر مالک وسیله نقلیه مانند اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند و یا گذرنامه و برای اشخاص حقوقی داشتن معرفی نامه رسمی از سازمان یا شرکت مربوطه با امضا و مهر مجاز به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه مورد نیاز است. دارندگان وکالتنامه قانونی از مالک نیز می توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه برای ثبت نام کارت المثنی سوخت اقدام کنند.
برای خودروهای لیزینگی (اجاره ای به شرط تملیک)، اسناد و مدارک در اختیار استفاده کننده خودرو شامل کارت خودرو ملاک عمل است. مدارک شناسایی وسیله نقلیه مانند کارت شناسایی خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه و یا بنچاق محضری به همراه بیمه نامه شخص ثالث معتبر است.
به منظور تکمیل فرم تعهدنامه در دفاتر پلیس 10+ مبلغ 10 هزار تومان در پایانه های پوز بانک ملت مستقر در این دفاتر و اخذ رسید ثبت درخواست کارت سوخت المثنی از کاربر، مراحلی است که باید طی شود. همچنین افرادی که درسایت دولت همراه ثبت نام کرده اند، نیازی به ارائه درخواست المثنی ندارند و کارت سوخت این افراد از طریق اداره پست به آدرس اعلامی ارسال خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/26
با سلام
خودرو پراید ثبت نام کردم، 980704 تحویل گرفتم ه متاسفانه تا به امروز کارت سوختش نیومده.با شماره های زیر تماس گرفتم(تلفن شرکت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي ايران : 09627

تلفن پشتيباني کارت سوخت: 02181240514 )ملی پخش میکه نمیدونیم برو شکایت کن از هرکی دوست داری-پشتیبانی میگه به مشکل خورده(البته مثل شما زیادن) صبر کنید تا رفع مشکل بشه ،اونم معلوم نیست تا چه زمانی مشکل برطرف بشه).الان تکلیف من چیه؟ سهمیه بنزین دارم اما باید بنزین 3000تومانی بزنم.حرومه-برای دولت و کشور اسلامی که حق مردم خودشو پایمال میکنه.
یا تدبیری اتخاذ کنید برای ما یا کارت سوخت رو سریعتر بدین به ما و بفرمایید تا چه زمانی کارت سوخت ما آماده میشه.
لطفاً یه جواب قانع کننده بفرمایید.
به کدوم ارگان یا نهاد باید تماس بگیریم یا حضوری پیگیری کنیم؟؟
ممنون
1398/10/19
سلام تیرماه ثبت نام کردم برای کارت سوخت موتورسیکلتم رفتم پلیس 10+ میگه 25 آبان رفته برای چاپ اما هنوز نیامده به شماره های اعلام شده
هم هرچی زنگ میزنم هرچی منتظر میمونم وصل نمیشه شماره پلاک موتورم 499 31593
1398/12/11
اول گفتن دو هفته طول میکشه کارت سوخت بیاد ... بعد گفتن یک ماه .... بعد شد دو ماه.....بعد شد چهار ماه.....حالا باید جلو بریم تا سهمیه بنزین مون هم بسوزه..... چنند ماه بنزین آزاد هم بزنیم. ..... حتما باید کاری کنید که فحش و بد و بیراه به مقدسات بدن.کثافت ها.