موضوعات داغ

هیوندای سانتافه 6 سیلندر برای سال 2020 به بازار می آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای نسل جدید سانتافه را در سال 2020 با موتور 3.5 لیتری V6 در بازار استرالیا عرضه خواهد کرد.
این مدل جایگزین نسخه ی 2.4 لیتری خواهد شد و می تواند 276 اسب بخار قدرت و 336 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس مورد استفاده در سانتافه 6 سیلندر از نوع 8 دنده ی اتوماتیک است.
نسخه ی دیگر سانتافه 2020 به موتور 2.2 لیتری توربو دیزل مجهز است که 197 اسب بخار قدرت و 325 نیوتون متر گشتاور دارد. این مدل نیز از گیربکس 8 دنده ی خودکار و سیستم AWD بهره مند است و قیمتی مشابه با مدل 2.4 لیتری AWD دارد. قیمت این اسن نسخه از 29 هزار دلار شروع می شود و در بالاترین تیپ به 38 هزار دلار می رسد.

هیوندای سانتافه 6 سیلندر

هیوندای سانتافه 6 سیلندر

از امکانات هیوندای سانتافه اکتیو 2020 باید به رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، آینه های جانبی گرمکن دار، نمایشگر 3.5 اینچی TFT در پشت آمپرها، نمایشگر 7 اینچی داشبورد، اندروید اتو، اپل کارپلی، بلوتوث، فرمان چرمی، دسته دنده ی چرمی و سیستم های کمکی رانندگی اشاره کرد.
امکانات تیپ الیت هم شامل رینگ های 18اینچی، تودوزی چرمی، نمایشگر 8 اینچی داشبورد، سیستم صوتی اینفینیتی و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند. تیپ بالاتر با نام هایلندر نیز دارای رینگ های 19 اینچی، نمایشگر 7 اینچی پشت آمپر، هداپ دیسپلی، دوربین 360 درجه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، چراغ های LED، سانروف پانوراما و سیستم شارژر بی سیم تلفن همراه است.
هیوندای در تمامی تیپ های سانتافه پکیج کمکی رانندگی خود با نام SmartSense را نیز عرضه خواهد کرد که شامل سیستم کمکی پیشگیری از تصادف جلو، سیستم هشدار نقطه کور کمکی، سیستم هشدار خودروی پشت سری، سیستم هشدار هوشیاری راننده، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و کروز کنترل هوشمند می شود.
راننده همچنین با استفاده از نرم افزاری روی تلفن همراه خود می تواند به برخی امکانات مانند باز و بسته کردن درها و روشن کردن موتور از راه دور دست پیدا کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/13
بنظرم بهتر است دست اندرکاران سایت به جای ارایه این اطلاعات که واقعا نه تشابهی با حال ما داشته نه دانستن یا ندانستن آن به ما کمکی می کند و صرفا موج آه و حسرت را به دلمان بار می کند، به ارایه اطلاعاتی شبیه به روش افزایش قدرت موتور پراید پس از گازسوز کردن، چگونه سمند خود را دوست داشته باشیم!، تیبای من بهترین خودروی دنیا!، دنا پلاس کوپه، محصول جدید ایران خودرو!، تجهیز خودروهای سایپا به آپشن ضبط با 6 بلندگو! و از این قبیل مسایل بپردازند. اینطوری زیاد حرص هم نمی خوریم!!
1398/10/11
فعلا که تو شرایط تحریم قرار داریمو واردات خودرو هم ممنوع هستش ، تازه اگرم وارد بشه فقط یه عده خاص میتونن بخرنو حالشو ببرن
1399/10/16
یه روزی میرسه که ملت ما هم مث بقیه جاها طعم امکاناتو میچشن
اونوقت بیشتر قدر خواهیم دونست و لذت بیشتری میبریم