موضوعات داغ

تویوتا یاریس GR با اگزوز پرسروصدا رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در تیزری جدید که توسط تویوتا منتشر شده شاهد بهترین نگاه به هاچ‌بک تویوتا یاریس با گلگیرهای بزرگ مخصوص رالی هستیم که احتمالا نام GR-4 برای آن انتخاب شده باشد.
تویوتا ابتدا قصد داشت یاریس GR-4 را طی رالی استرالیا در تاریخ ۱۴ نوامبر رونمایی کند. اما آتش گرفتن جنگل‌ها باعث شد این برنامه به تعویق بیفتد. در توضیحات ویدیو گفته شده این مدل در حال گذراندن تست نهایی خودش است، که یعنی تاریخ عرضه آن به زودی مشخص خواهد شد.
تویوتا هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه یاریس GR-4 منتشر نکرده، اما چیزی که در ویدیو می‌بینیم خیلی جذاب به نظر می‌آيد. در ویدیو، موتور صدای خیلی زیادی دارد و به نظر کارش را با رانندگی تمام چرخ محرک آغاز می‌کند. گزارشی توسط رسانه‌های ژاپنی حاکی از این است که GR-4 از موتور سه سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد.
تویوتا قصد دارد GR-4 را به بخشی از خط تولید یاریس اضافه کند و نمی‌خواهد فقط تعداد محدودی از آن را تولید کند. فروش این هاچ‌بک از اواسط ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.
به دلیل تفاوت بین یاریس ساخته شده توسط مزدا که در آمریکا در دسترس است و مدلی که توسط تویوتا ساخته شده و در دیگر نقاط دنیا عرضه می‌شود، GR-4 در آمریکا عرضه نخواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد