موضوعات داغ

بنتلی صدمین سالگرد تاسیس خودش را با کاشت ۱۰۰ درخت جشن می‌گیرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بنتلی سازنده بریتانیایی خودروهای لوکس صدمین سالگرد تاسیس خودش را با کاشت ۱۰۰ درخت به عنوان بخشی از برنامه آینده پایدار جشن می‌گیرد.
این خودروساز بریتانیایی هفته گذشته مصادف با هفته ملی درختکاری کاشت درختان‌ در دفتر مرکزی خودش را به پایان رساند. بنتلی گفته این پروژه نشانگر سرمایه‌گذاری برای آینده پایدار توسط این شرکت است.
در این پروژه ۱۰ درخت بلوط خارج از دفاتر اداری کاشته می‌شوند و ۱۵ درخت گیلاس ورودی اصلی به شرکت را پوشش می‌دهند. بیش از ۷۰ درخت دیگر شامل افرا، راش، گردو، لیمو و نارون در اطراف مرکز اجتماعی لجندز کاشته شده‌اند.
این درختان از گونه‌هایی هستند که بنتلی از چوب آن‌ها برای تولید روکش‌های چوبی در خودروهایش بهره می‌برد. این شرکت مدعی است از چوب‌هایی با منابع پایدار استفاده می‌کند و روکش‌های چوبی بخش مهمی از خودروهایش را تشکیل می‌دهند.
پیتر بوش عضو هیئت مدیره بنتلی در این باره گفته است:
چوب با منابع پایدار یکی از اجزای اصلی کابین خودروهای ما از زمان تاسیس بنتلی در ۱۰۰ سال پیش است و همچنان بخش مهمی در طراحی خودروهای ما خواهد بود. روکش‌های چوبی ما توسط بهترین متخصصان در زمینه چوب طراحی می‌شوند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین روکش‌های دنیا را تولید کنند.

صدمین سالگرد تاسیس بنتلی

صدمین سالگرد تاسیس بنتلی

درختان نقش مهمی در مقابله با تغییرات آب و هوایی دارند چون به افزایش کیفیت هوا، جذب دی‌اکسید کربن و افزایش اکسیژن کمک می‌کنند. آن‌ها همچنین برای تنوع زیستی و حیات وحش محلی اهمیت زیادی دارند و فضای شهری را به محیط خوبی برای زندگی و کار تبدیل می‌کنند. ما محل کاشت درختان را با دقت انتخاب کرده‌ایم تا فضای سبز محیط کاری ما را افزایش داده و همکاران و مردم جامعه از آن‌ها لذت ببرند. در همین حین که بنتلی تلاش می‌کند به پایدارترین سازنده خودروهای لوکس تبدیل شود، این پروژه نوآوری تجربی خوبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت برای منابع چوبی و روش مناسبی برای جشن ۱۰۰ سالگی بنتلی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد