موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی جیلی GC6 توسط خودروسازان بم ویژه نیمه دوم آذرماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه "خودروسازان بم" در جدیدترین اطلاعیه خود ویژه نیمه دوم آذرماه، خبر از شرایط فروش نقدی جیلی GC6 نیوفیس اتوماتیک در مدل اکسلنت می دهد که از تاریخ 16 آذرماه طرح فروش آن آغاز شده و مشتریان می توانند تا 30 آذرماه نسبت به ثبت نام و خرید این خودرو اقدام کنند.
باتوجه به شرایط فروش اعلامی از سوی شرکت خودروسازان بم که جزییات آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید، خودروی جیلی GC6 اکسلنت با قیمت مصوب 162 میلیون تومانی و موعد تحویل 30 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات فروش آن در جدول زیر آمده است:

شرایط فروش نقدی جیلی GC6 ویژه نیمه دوم آذرماه

شرایط فروش نقدی جیلی GC6 ویژه نیمه دوم آذرماه


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی عرضه شده به مشتریان از مدل "نیو فیس" با ظاهری جذاب تر نسبت به نسخه قبلی خواهد بود که مشتریان می توانند خروجی قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 136 نیوتن متری از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری آن برای رسیدن به سرعت 172 کیلومتر برساعت و همچنین شتاب صفر تا صد حدودا 13 ثانیه دریافت کنند. تبدیل و انتقال نیروی موتور به سمت چرخ های جلو برعهده جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک خواهد بود که ساخت کشور ژاپن و از نوع اتوماتیک JATCO است.
برای طراحی وساخت این خودروی 1132 کیلوگرمی، به طور کلی از ابعاد 4342 میلی متری برای طول خودرو، ابعاد 1692 میلی متری برای عرض خودرو و همچنین ارتفاع کلی 1435 میلی متری استفاده شده است. از مهم ترین ویژگی های ایمنی اتومبیل هم می توان به تنها 2 کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سیستم های ترمز و پایداری ABS و EBD، چراغ های مخصوص روز و همچنین سانروف اشاره داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/18
مگه پولت رو از تو جوب پیدا کرده باشی با این قیمت این آشغال رو بخری