موضوعات داغ

محمد زالی مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

عکس مطلب اول
به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، در حکمی از سوی دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمد زالی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف شرکت ایران خودرو دیزل جایگزین مهدی یونسیان شد.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره ایران خودرو و مدیران ارشد شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد، از زحمات مهدی یونسیان در دوران تصدی این سمت تشکر و قدردانی به عمل آمد.
محمد زالی پیش از این به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت ایپکو (تحقیق و طراحی موتور ایران خودرو) مشغول به فعالیت بوده و دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علم و صنعت تهران است.
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل در این مراسم همچنین آقای مهدی بالو به عنوان عضو هیات مدیره موظف شرکت ایران خودرو دیزل جانشین بیژن گرمچی معرفی شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/18
آقایان یونسیان و گرمچی رو علیرغم همه توانمندی به بهانه رعایت قانون منع اشتغال بازنشستگان عزل کردند در حالی که همین آقای حسن وفادار ینگجه (فرد سمت راست تصویر) 8 سال پیش که مدیر عامل چرخشگر تبریز بود، بازنشسته شد و بعد از 8 سال به دلیل رفاقت با آقای قدیمی با وزیر صمت عضو هیئت مدیره ایران خودرو شده. ظاهرا قانون فقط برای بعضیا قانونه.