موضوعات داغ

شتاب باورنکردنی دوج چلنجر هلکت XR با توان ۸۸۸ اسب بخار +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دوج چلنجر SRT هلکت یکی از باشکوه‌ترین خودروهای عضلانی موجود در بازار است. این مدل با موتور همی V8 می‌تواند توان ۷۱۷ اسب بخار و گشتاور ۸۹۰ نیوتن متر تولید کند. دوج چلنجر هلکت، خودرویی فوق‌العاده پرشتاب است و از این نظر پس از دوج دیمن در رده دوم قرار دارد.
اما چه چیزی بهتر از یک دوج چلنجر SRT هلکت است؟ یک مدل تیونینگ شده که توسط شرکت AEC ساخته شده تا جذابیت این هل‌کت را برای بازار اروپا بیشتر کند. این مدل هلکت XR نام دارد و فقط ۸۰ نسخه از آن تولید شده است.
هلکت XR از سوپرشارژر ۲.۴ لیتری برای افزایش قدرت بهره می‌برد. این مدل همچنین دارای یک چیپ تیونینگ و نسبت چرخ‌دنده کوچکتر برای انتقال بهتر قدرت به چرخ‌های عقب است. بنابراین می‌توان انتظار داشت هلکت XR حتی در دنده‌های بالاتر شتاب خیلی زیادی بگیرد. AEC همچنین یک سیستم اگزوز خاص برای جذابیت بیشتر به آن اضافه کرده است.
هلکت XR پس از این اصلاحات توان ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این ارقام بیشتر از چیزی هستند که یک دیمن می‌تواند تولید کند.
یک کانال یوتیوبی موفق شده شتاب هلکت XR را در یکی از اتوبان‌های آلمان تست کند که نتیجه این کار را در ویدیو مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد