موضوعات داغ

حضور نیسان آبی در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات! + عکس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در پارکینگ اغلب کلکسیونرهای بزرگ جهان می توانید شاهد خودروهای سوپراسپرت یا هایپرکارهای تولید محدود بسیار خاص باشید، اما یک کلکسیونر بزرگ در امارات نظری متفاوت دارد و درکلکسیون بزرگ خود عجیب ترین خودروهای موجود در جهان را دور هم جمع کرده است، حتی یک خودروی نیسان آبی متعلق به شرکت زامیاد که در جمع ماشین های این کلکسیونر خودنمایی می کند و از آن جالب تر می تواند اشاره وبسایت معروف "اتوکار" به این خودروی معروف آبی رنگ باشد که در نوع خود جالب توجه است.
صاحب این کلکسیون بزرگ کسی نیست جز "شیخ حمد بن حمدان آل نهیان" که در واقع یک میلیاردر معمولی نیست و یکی از اعضای برجسته خانواده سلطنتی امارات متحده عربی به شمار می رود که ثروت آن بیشتر از 20 میلیارد دلار خواهد بود و صاحب یکی از بزرگ ترین و خاص ترین کلکسیون های اتومبیل موجود درجهان.

کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات

کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات


شاید برای خوانندگان خارجی حضور یک شاسی بلند بسیار بزرگ 10 چرخ جالب توجه باشد که نیمه پایین آن در واقع خودروی نظامی Oshkosh M1075 متعلق به ارتش ایالات متحده آمریکا بوده و با ایجاد تغییراتی گسترده بر روی آن، موفق به نصب کابین یک دستگاه جیپ رانگلر بر روی این شاسی غول پیکر 10 چرخ شده اند و جالب تر از آن می تواند پیشرانه دیزلی 15.2 لیتری آن باشد که خروجی قدرت 600 اسب بخاری تولید خواهد کرد. این ماشین 10.8 متر طول و حدود 3.2 متر ارتفاع دارد که در قسمت جلوی آن چراغ های فورد سری F سوپردیوتی و همچنین در قسمت عقب آن چراغ های دوج دارت مورد استفاده قرار گرفته است.
شاید مورد بالا جذاب ترین و بزرگ ترین خودروی موجود در کلکسیونی این فرد ثروتمند اماراتی باشد، اما موضوع جالب برای ما ایرانی ها می تواند حضور یک دستگاه خودروی وانت نیسان زامیاد در کنار خودروهای کلکسیونی و خاص باشد که وبسایت معتبر "اتوکار" نیز در رابطه با آن توضیحاتی ارائه کرده است و می گوید که این خودرو ساخته شده در ایران/ تهران با اسم "زامیاد Z24" است. این خودرو نسل سوم نیسان جونیور پیکاپ است که در سال 1970 به بازار عرضه شد و تولید آن در سال 1982 متوقف شد، اما زامیاد هنوز آن را در سال 2019 نیز تولید می کند و نسخه موجود در کلکسیون شیخ اماراتی هم از مدل های اخیر این اتومبیل به شمار خواهد رفت.

حضور نیسان آبی در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات

حضور نیسان آبی در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/20
یا خدا!!! از فردا وانت نیسان گاوی رو اینجا می فروشن 500 میلیون چون می گن کلکسونیه!!!
1398/9/20
این آشغالو باید به زباله دان تاریخ بندازن
ماشینی که سرپايینی دنده خلاص صدی پونزده تا مصرف میکنه واسه چی تولید ميشه کلا
1398/9/20
خخخخ دمتون گرم عجب خبر باحالی بود بازم نیسان....!!
1398/9/21
این هم سند صادرات خودرو که خیلی ها باور نمی کردن!!! دیگه چی؟؟؟!!!
1400/4/4
این بنز رنگین کمانی علامت همجنس گرایی این "شیخ حمد بن حمدان آل نهیان" نیست؟ عایا