موضوعات داغ

ایلان ماسک با تسلا سایبرتراک یک مانع ترافیکی را زیر گرفت +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ایلان ماسک پس از صرف شام با دوستانش در مالیبو کالیفرنیا حین رانندگی با تسلا سایبرتراک با یک مانع ترافیکی برخورد کرد. این حادثه زمانی رخ داد که رئیس تسلا در حال خروج از پارکینگ یک رستوران بود.
کارکنان رستوران این خودروی الکتریکی را جلوی رستوران پارک کرده بودند که باعث شده بود عابران دورش جمع شده و از آن عکس بگیرند.
یکی از این افراد بازیگر هالیوودی ادوارد نورتون بود که از رستوران خارج شد تا این خودروی عجیب را ببیند.
آقای ماسک پس از له کردن یک مانع ترافیکی با چرخ‌های عقب سایبرتراک، به رانندگی ادامه داد و پیاده نشد تا ببیند آسیبی به خودرو رسیده یا خیر.
این دومین ویدیوی عجیب درباره این مدل تسلا پس از رونمایی آن در ماه گذشته است. طی مراسم رونمایی از سایبرتراک دوتا از شیشه‌های آن پس از برخورد توپ فولادی شکستند، در حالی که این آزمایش برای نمایش قدرت شیشه آن انجام شده بود.
درهای ضدگلوله این مدل عملکرد بهتری داشتند، جایی که پس از چندین ضربه با پتک هیچ آسیبی ندیدند. بنابراین سایبرتراک پس از برخورد با این مانع قطعا آسیب ندیده است.
سید مید طراح هنری فیلم بلید رانر طراحی سایبرتراک را مهیج و نفس‌گیر خوانده بود، اما برخی معتقدند بدنه آن ممکن است به عابران آسیب برساند. جیمز گودوین مدیر سازمان رده ‌بندی ایمنی خودروها در این باره گفته است:
طراحی زاویه‌دار این مدل کمی خشن بوده و ممکن است هنگام برخورد با عابران به آن‌ها آسیب برساند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/22
کابینت تسلا واقعا محکمه
1398/9/23
زشت ترین ماشین قرن باید اسمشرو میزاشتن نه تسلا :)