موضوعات داغ

به بهانه تلاش دست جمعی برای رساندن پول به سرمربی استقلال؛ "استرا" مهم‌تر از صنعت خودرو

عکس نویسنده
مهدی اسدی
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروبانک - استقلال مهم است، پرسپولیس هم؛ اما گویا آنقدر که این دو باشگاه مهم هستند، صنعت خودرو مهم نیست.
حدود ١٠ روزی است که از وزارت ورزش تا وزارت امور خارجه از وکیل گرفته تا وصی همه راه افتاده‌اند تا پول مربی استقلال را به دستش برسانند تا او را به نیمکت استقلال برگردانند، این در حالی است که صنعت خودرو مدت‌هاست با مشکل انتقال پول مواجه شده و هیچ‌کس خیالش هم نیست.
انتقال پول و کمبود نقدینگی به قدری حال صنعت خودرو و قطعه‌سازی را خراب کرده است که چندی پیش بود که صدای مدیرعامل کرمان موتور هم در آمد، البته که بانک مرکزی همان موقع قول همکاری داد، اما خبری شد؟ نشد.
با این وجود طی چند روز گذشته وکیل و وصی همه کارشان را گذاشته‌اند کنار و به دنبال رساندن پول به استراماچونی هستند.
ای‌کاش وزیر صنعت و آن همه معاونانش حداقل اندازه باشگاه استقلال به صنعت خودرو بها می‌دادند. گلویمان پاره شد آنقدر گفتیم که قطعه‌سازان و تولیدکنندگان داخلی برای یک خرید خارجی مواد اولیه یا کالای خاص چه بدبختی می‌کشند. کافی است تنها به عنوان رهگذر سری به جاده مخصوص بزنید تا ببینید شرایط چگونه است.
مسئولان وزارت صنعت باید بدانند حتی اکنون نیز زمان تصمیم گذشته و نفس صنعت خودرو به شمارش افتاده است و اگر کار از کار بگذرد، دیگر نمی‌توان کاری برای صنعت خودرو و قطعه‌سازی کرد.
به قول آنتونی رابینز که به سلطان انگیزه معروف است "تصمیمات ما هستند که سرنوشت ما را تعیین می‌کنند." اما وزارت صنعت آن طور که شواهد نشان می‌دهد، برنامه‌ای برای تصمیم ندارد و تنها تصمیماتش را از جلسه‌ای به جلسه دیگر و از کمیسیونی به کمیسیون دیگر ارجاع می‌دهد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/24
اصلا نباید به این گاری ساز ها کمک کرد .تا کی باید بهشون کمک کرد در سال همین گاری ساز ها هزاران نفرو به کشتن میدن اینا ورشکست بشن یکی از مشکلات مردم حل میشه
1398/9/24
اولا تا حالا که فقط وعده توخالی دادن به هوادارا، دوم اینکه زمانی که به خاطر تخلف باشگاه پرسپولیس و طارمی( باز هم تاکید میکنم تخلف) تا رئیس جمهور جلوی اردوغان گردن کج کرد، این رگ غیرتت برای مملکت و صنعت کجا بود؟! تمام این مشکلات که در این چند سال برای استقلال داره پیش میاد منشا همشون داخل سفره خونه پسر وزیر ورزشه. الآنم امثال شما مهره همین آقایون هستید که برای هموار کردن مسیر تیم حکومتی و سوگلی پیروزی همه کار میکنید
1398/9/24
حداقل استراماچونی برای تیم استقلال مفیدبوده،خودروسازان برای مردم چه منفعتی داشتن؟
1398/9/24
یکی از بزرگترین آبرو ریزی های تاریخ بود تمام رسانه های خارجی در موردش نوشتن چون اولین بار بود اتفاق میفتاد. کل دنیا فهمیدن ایران چجور کشوریه ... دستت مسیولین درد نکنه یکاری کردن با مملکت فقط باید فرار کرد
1398/9/24
خودروسازا هم از توبره میخورن هم از آخور.ما که 4 ساله در سهام گروه سایپا در ضرر شدید هستیم در شاخص 89000 در 4 سال قبل پولمان دو برابر امروز بود که شاخص 340.000 شده اگرم تورم و رشد قیمتها در 4 سال گذشته را هم در نظر بگیریم در واقع ورشکسته کامل شدیم.خدا از باعث و بانی این ضرر هنگفت تحمیلی به ماها نگذرد. یعنی وزیر -رئیس بورس و مدیران گروه سایپا وهر کس دیگه که دخالت دارد).آمین یا رب العالمین.
1398/9/24
بهانه تلاش دست جمعی برای رساندن پول به فرقون سازی
1398/9/25
دلیلش شخصیت,صداقت,شرافت,تعصب,غیرت,احترام,تعهد,وجدان کاری و اخلاقی ایشونه.که خودروسازان و قطعه بندازان داخلی ندارند.
1398/9/25
یعنی بدبخت از ما هم تو دنیا وجود داره که اینقد آدمهای یه ملت رو خار و دلیل کنم.اخه تا کی این همه ظلم