موضوعات داغ

پیش فروش پژو پارس، سمند و پژو 207 از چهار‌شنبه 4 دی توسط ایران خودرو + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در واپسین روز از پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول پژو پارس، سمند و پژو 207 توسط این شرکت به متقاضیان عرضه خواهند شد. در طول دو روز گذشته نیز محصولاتی همچون دنا پلاس یا پژو 206 تیپ 2 توسط ایران خودرو عرضه شدند. لازم است بدانید اگر در طول دو روز گذشته از شرایط پیش فروش خودرو بهره‌مند شده‌اید، دیگر قادر نخواهید بود در روز سوم خودرویی را پیش خرید کنید. هر کدملی قادر است تنها یک خودرو را پیش خرید کند و در صورت پیش خرید خودرویی دیگر، قرارداد از سوی ایران خودرو باطل خواهد شد.
پژو پارس جز پرفروش‌ترین خودروهای ایران خودروست. این محصول که فیس لیفتی موفق بر روی چهره پژو 405 محسوب می‌شود، از اواخر دهه هفتاد خورشیدی تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد. در این ‌سال‌ها، نمونه‌های مختلفی از پژو پارس، همانند سال، LX، ELX و اتوماتیک به بازار عرضه شده‌اند.
پژو 207i نیز به واسطه افزودنی‌های اخیر ایران خودرو، نظیر نمایشگر لمسی، چراغ‌های روشنایی در روز و دکمه‌های کنترلی روی فرمان، به خودرویی محبوب جوانان بدل شده است. پژو 207i همانند بسیاری از محصولات وطنی، در طی ماه‌های گذشته دچار تنزل آپشن شده و رینگ‌های آلومینیومی خود را از دست داده است.
سمند LX که نسخه آپشنال سمند محسوب می‌شود، نسخه خانوادگی خودرو ملی کشور است. این محصول نیز در دو دوره، دچار تنزل آپشن‌ها و امکانات رفاهی شد و اکنون تنها روحی از سمند LX‌ اصلی در محصول ایران خودرو دیده می‌شود. با این وجود، اگر بحث کابین جادار و سواری نرم مطرح شود، سمند LX همچنان گزینه مطرح برای خانواده‌های ایرانی است. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه چهارم دی‌ماه را ملاحظه فرمایید:
خودرورنگهای موجودپیش پرداختموعد تحویل
پژو پارس سالسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی39000000آذر 99
پژو پارس LXسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی42300000آذر 99
پژو 207iسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، گیلاسی، قرمز دوپوششه48300000آذر 99
سمند LXسفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود33300000آذر 99

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد