موضوعات داغ

اولین شلبی GT500 ادای احترامی به نمونه اولیه زنبور سبز خواهد بود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت حراجی برت جکسون در ژانویه ۲۰۱۹ اولین نمونه از فورد موستانگ شلبی GT500 ۲۰۲۰ را به قیمت ۱.۱ میلیون دلار به مزایده گذاشت و کریگ جکسون برنده مزایده شد. این خودرو در اکتبر ۲۰۱۹ با رنگی سفارشی به او تحویل داده شد. جکسون همچنین صاحب نمونه اولیه شلبی EXP500 محصول ۱۹۶۸ است که لقب زنبور سبز برای آن انتخاب شده، و خودروی جدید او هم به همان رنگ سبز تیره رنگ‌آمیزی شده است. این سایه روشن زمردی حاصل ترکیب رنگ سبز لیمویی با سبز سیب آب‌نباتی است.
جکسون حین نمایش خودروی تکمیل شده طی یک بیانیه اعلام کرد:
من هنگام ارائه این درخواست انتظار نداشتم چنین خودروی خاصی به من تحویل داده شود، اما متخصصان رنگ‌آمیزی در پنسکی اثری هنری خلق کرده‌اند. تیم فورد تمام تلاش خودشان را کردند تا آرزوی من را محقق کنند و من بسیار از آن‌ها سپاسگزارم.
شلبی GT500 جدید جکسون با نمونه شلبی قدیمی او مطابق است چون روی گلگیر جلوی هردوی آن‌ها عبارت EXP500 حک شده است. مدل ۲۰۲۰ همچنین از آینه‌ بغل‌ با رنگ بدنه به جای آینه مشکی بهره می‌برد.
این GT500 سفارشی در مزایده ژانویه ۲۰۲۰ برت جکسون اسکاتس‌دیل به نمایش درخواهد آمد. در کنار آن هم دیگر مدل‌های مهم شلبی مثل فورد شلبی GT500 EXP محصول ۱۹۶۷ قرار می‌گیرند.
افرادی که قصد دارند GT500 ۲۰۲۰ را خریداری کنند، باید وثیقه زیادی برای آن بپردازند. مثلا نمایشگاهی در ویرجینیا درخواست مبلغ ۱۴۶ هزار دلاری برای آن کرده که ۴۰ هزار دلار بیشتر از قیمت اصلی خودرو است. فروشگاهی در کالیفرنیا برای این کوپه خاص درخواست مبلغ ۱۷۰ هزار دلاری کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد