موضوعات داغ

پورشه بیش از هر برندی در سال ۲۰۱۹ در انگلستان تامین مالی شده است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اداره JBR کاپیتال وام دهنده مستقیم در زمینه تامین مالی هزینه خودروهای خاص، بهترین برندها از این نظر در انگلستان طی سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.
متوسط قیمت خودروهایی که امسال توسط JBR کاپیتال تامین مالی شدند حدودا ۱۲۴ هزار دلار بوده است. پورشه جلوتر از فراری در صدر جدول این برندها قرار گرفت، جایی که فراری مسئول پرداخت هزینه ۳۴٪ ابرخودروها با ارزشی بالاتر از ۳۲۴ هزار دلار بوده است.
خودروسازان آلمانی، بریتانیایی و ایتالیایی محبوب‌ترین برندهای امسال بودند و متوسط سن یک خودرو که هزینه آن تامین مالی شد ۱۳ سال بوده است. حدود ۳۹٪ مشتریان JBR کاپیتال در لندن و جنوب آسیا حضور دارند.
خودرویی که در سال ۲۰۱۹ بیشتر از همه تامین مالی شده لامبورگینی آونتادور LP 770-4 SVJ بوده است. درن سلیگ مدیر اجرایی JBR کاپیتال در این باره گفته است:
برخی نسخه‌های محدود لامبورگینی ارزش خود را طی سالیان حفظ می‌کنند، و حتی در شرایط بد اقتصادی تقاضا برای آن‌ها زیاد است. یکی از نمونه‌های این تقاضا، فروش لامبورگینی وننو به قیمت ۸.۸ میلیون دلار در یک مزایده در سوئیس بود.
او در ادامه گفته است:
نکته مهمی که امسال شاهدش بودیم این است که محبوبیت خودروهایی مثل تسلا مدل S و X و ۳ در حال افزایش است. ما درخواست‌های زیادی برای تامین مالی هزینه خودروهای الکتریکی دریافت کرده‌ایم، و این تقاضا تا سال ۲۰۲۰ و پس از آن ادامه خواهد داشت.
JBR کاپیتال سال رکوردشکنی را پشت سر گذاشته است. اکتبر امسال ما به رکورد تامین مالی ۶۴۸ میلیون دلار از زمان آغاز کار خودمان از ۵ سال پیش تاکنون رسیدیم. شکی نیست که تامین مالی هزینه خودروها راه هوشمندانه‌ای برای خرید یک ابرخودرو یا خودروی کلاسیک است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد