موضوعات داغ

مراسم تحویل پیکاپ آمیکو آسنا به شرکت انتقال گاز برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
روز پنج‌شنبه و طی مراسمی، هشتاد دستگاه پیکاپ آمیکو آسنا به شرکت انتقال گاز تحویل داده شد. در این مراسم که با بازدید مسئولان شرکت انتقال گاز از خط تولید شرکت ارس خودرو دیزل همراه بود، مجید مصدقی مدیر عملیات و هماهنگی شرکت انتقال گاز به همراه حسن شیخ ایمانپور مدیر منابع انسانی حضور داشتند. این مراسم به میزبانی مدیران ارشد شرکت آمیکو برگزار گردید.
حدود دوسال پیش آمیکو موفق شد در مناقصه‌ای، امتیاز تامین خودروهای مورد نیاز شرکت انتقال گاز را در اختیار بگیرد. در طی این دوسال، پرسنل شرکت انتقال گاز با اجرای تست‌های سخت‌گیرانه جاده‌ای، فیزیکی و فنی، صلاحیت آمیکو آسنا برای خدمت در این شرکت را مورد بررسی قرار دادند. به این ترتیب می‌توان گفت که وزارت نفت اکنون به مجموعه مشتریان شرکت آمیکو و پیکاپ آمیکو آسنا پیوسته است.

مراسم تحویل پیکاپ آمیکو

مراسم تحویل پیکاپ آمیکو

شرکت انتقال گاز از مجموعه‌های پیشرو کشور در بحث داخلی سازی به شمار می‌رود. این شرکت فعالیت‌های قابل توجهی را در حوزه تولید و ساخت قطعات داخلی مورد نیاز خود به اجرا رسانده و به دنبال افزایش سهم قطعات داخلی در پروژه‌های خود است. به همین دلیل با وجود آن‌که مجوز واردات پیکاپ‌های ژاپنی به شرکت انتقال گاز داده می‌شد، این مجموعه همکاری با آمیکو را ترجیح داد.
پیکاپ آمیکو آسنا در طی مدت اخیر علاوه بر ارایه توانایی‌های فنی قابل قبول، موفق به کسب استانداردهای 85 گانه نیز شده است. این خودرو قادر است تا وظایف محوله خود، همچون انتقال بار و گذر از مناطق صعب‌العبور که نیاز شرکت انتقال گاز است، به خوبی انجام دهد. ورود این شرکت به ناوگان وزارت نفت می‌تواند اطمینان خاطری برای سایر خریداران و مشتریان آمیکو باشد، چرا که این محصول قدرت فنی و دوام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/8
خاك به سرتان