موضوعات داغ

تیزر فصل ۲۸ برنامه تخت گاز جالب به نظر می‌رسد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فصل ۲۸ام برنامه تخت گاز در راه است و به نظر با بهترین فصل این برنامه روبرو باشیم. بار دیگر کریس هریس در کنار پدی مک‌گینس و فردی فلینتاف در خودروهای جذاب خود، به ماجراجویی‌های جالبی در سراسر دنیا می‌روند.
با توجه به این تیزر، در این فصل شاهد اتفاقات جالبی مثل رانندگی با خودروهای کروکی قدیمی، مسابقه‌ بین مک‌لارن S720 و خودروی مسابقه‌ای فولکس واگن ID.R و سلطنت پورشه تایکان به پیست خواهیم بود. این خلاصه کوتاه از فصل نشانگر جذابیت همیشگی رانندگی با یک ماشین در حال فروپاشی و در عین حال استفاده از جدیدترین خودروهای بازار است.
در بخش الکتریکی، پورشه تایکان و فولکس واگن ID.R را می‌بینیم. در فصل‌های قبل شاهد حضور خودروهای الکتریکی بوده‌ایم، که مهم‌ترین آن‌ها بررسی بحث برانگیز تسلا رودستر در فصل ۱۲ بود. از آن زمان تاکنون خودروهای الکتریکی پیشرفت قابل توجهی داشته‌ و امروزه به رقبای قدرتمندی برای خودروهای احتراقی تبدیل شده‌اند.
سپس مسابقه درگ بین ابرخودروی مک‌لارن اسپیدتیل و یک جت جنگنده را داریم. این کاری است که قبلا در تخت گاز شاهد انجام آن بوده‌ایم، اما هنوز هم بین بهترین مسابقات تماشایی برنامه قرار دارد. اسپیدتیل نهایت سرعت ۴۰۳ کیلومتر بر ساعت دارد که آن را به سریع‌ترین مک‌لارن از زمان عرضه F1 با سرعت نهایی ۳۸۷ کیلومتر بر ساعت تبدیل می‌کند.
همچنین مثل دیگر عجایب برنامه تخت گاز، این بار هم شاهد رانندگی با یک خودروی کروکی داخل یک زمین گلف در حال استفاده خواهیم بود. همچنین خودروهایی در این فصل وجود دارند که آب می‌پاشند و یک جرثقیل خودروها را بالای یک سد نگه می‌دارد.
به نظر می‌آید در قسمت ویژه این فصل تخت گاز شاهد مسابقه آفرود بین سه خودروی کلاسیک باشیم. تماشای خودروهای عجیب در حال انجام کارهای غیرمنتظره همیشه جالب و جذاب است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/12
هیچکس نمیتونه مثل جرمی و جیمز و ریچارد برنامه اجرا کنه