موضوعات داغ

تسلا مدل ۳ رسانه کارانددرایور حین پارک با مشکل بزرگی روبرو شد؛ عکس العمل تسلا در مقابل این خرابی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چهارشنبه گذشته دقیقا اتفاقی مخالف یک معجزه کریسمسی برای یک تسلا مدل ۳ پیش آمد. یکی از عکاسان یک نشریه خبری کاراندردرایور برای تعطیلات به خانه والدینش رفته بود و تسلا مدل ۳ او جلوی خانه پارک شده بود، که برنامه تسلا روی گوشی هشداری به او داد: خودروی شما با مشکل مواجه شده و دیگر قابل رانندگی نیست. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تسلا تماس بگیرید.
این اولین باری است که یک خودرو زمانی که پارک شده با مشکل مواجه می‌شود، آن هم برای خودرویی با قیمت ۵۸ هزار دلار که فقط ۸۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کرده است. البته تسلا در روز کریسمس در کمتر از نیم ساعت یک یدک‌کش برای حمل خودرو فرستاد تا آن را به نزدیکترین نمایندگی منتقل کند.
همچنین تسلا پس از این اتفاق با راننده تماس گرفته و به او پیشنهاد یک خودروی اجاره‌ای یا ۱۰۰ دلار اعتبار استفاده از اوبر داده، تا زمانی که تسلا مدل ۳ او تعمیر شود. آن‌ها همچنین اعلام کردند خودرو تا روز پنجشنبه ۲ ژانویه به او تحویل داده خواهد شد.
پس از دو روز مشخص شد مشکل اصلی ناشی از جدا شدن باتری بوده و آن‌ها منتظر رسیدن قطعات برای تعمیر خودرو هستند. قبل از این اتفاق هیچ هشداری به راننده مبنی بر وجود مشکل گزارش نشده بود، فقط این مدل ۳ چند ساعت قبل از این اتفاق در یک ایستگاه شارژ با توان ۵۰ کیلووات شارژ شده بود، که کمتر از توان عادی ۱۵۰ کیلووات برای شارژ خودرو است.
پس از این شارژ کُند در ایستگاه، خودرو ۱۶ کیلومتر طی کرده بود تا به خانه والدین صاحبش برسد و پس از یک ساعت و نیم دچار این مشکل شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/14
فککن پشتیبانی رو ببین ..!!!
باشد که بیاموزید...
1398/10/14
والا ما هم افتادم پرایدمون خیلی گیربکسش صدا میکرد بردیمش نمایندگی گفتن صدا ضبتو زیاد کن!