موضوعات داغ

اگر توی باک خودرو نوشابه بریزید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دنیای خودرو به نوبه خود سرشار از اتفاقات عجیب و غریب است و آمیخته شدن آن با دوران جوانی، می تواند منجر به خلق یک ماجراجویی تازه فارق از نتیجه حاصله برای جوانان باشد که در بسیاری از مواقع به نتایجی دور از انتظار و بیشتر حماقت بار خواهیم رسید. پیرو همین موضوع، یک جوان در ماجراجویی تازه خود به دنبال کشف یک سوخت جدید و ارزان قیمت برای اتومبیل است و در اقدامی قابل تامل که نتیجه آن کاملا مشخص خواهد بود!، تصمیم به خالی کردن یک بطری نوشابه در باک اتومبیل خود می کند تا ببیند که با "خالی کردن یک بطری نوشابه در باک ماشین، چه بلایی بر سر ماشینش خواهد آمد!".
در ادامه می توانید فیلم مذکور را با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید و اینکه ببینید با خالی کردن یک بطری نوشابه در داخل باک ماشین چه اتفاقی برایش خواهد افتاد و پیشنهاد میکنیم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید، هرچند پیشاپیش می توان متصور شد که انجام این کار نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت و در آخر هزینه ای خواهد بود که بابت انجام این کار باید پرداخت کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/27
بیشتر از خود فیلم قیمت ماشین برام جالب بود! با ۱۴ میلیون تو ایران پیکان مدل ۵۰ اوراقی هم نمیشه خرید! چه برسه به بی ام دبیلیو هرچند مدل دهه ۹۰ باشه!!!
1398/10/27
سلام با چه نرم افزاری زیرنویس گذاشتید؟
1398/10/27
تنها چیزی که نظر منو جلب کرد قیمت ۱۰۰۰ دلاری این‌ماشین بود!یعنی حدود ۱۴ میلیون تومن!
1398/10/28
واقعا درد فقط 1000دلار حالا به ما فرغون که روش موتور گذاشتن با دو تا آپشن میدن 100میلیون الهی روز خوش نبینید
1398/10/29
چقدر اسکله
1398/10/29
اگه منم بتونم با۱۴میلیون پرایدبخرم به جای نوشابه آب معدنی میریزم توباکش خدایا این خارجی ها چقدرخوشبختن بهترین لذت رو توکشورخودشون میبرن بعدما بایدکل عمرمون کارکنیم یه وام باسودبالابگیریم که بتونیم یه پرایییییییید مدل پایین بخریم بعدجالب اینجاست پلاکشم خونی میکنیم ک چشم نخوریم