موضوعات داغ

تولید انبوه گیربکس 12 سرعته به زودی در شرکت چرخشگر آغاز می شود

عکس مطلب اول
رجب عباسیان مدیرعامل چرخشگر در بازدید مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو از این شرکت اظهار داشت: تولید انبوه گیربکس 12 سرعته با سطح خودکفایی و داخلی سازی 80 درصد در شرکت چرخشگر به زودی آغاز می شود. ظرفیت تولید این گیربکس ماهانه 50 تا 100 دستگاه می باشد که برای کامیون ها کاربرد دارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایکوپرس، وی ادامه داد: طرح پژوهشی تولید گیربکس 12 سرعته توسط شرکت چرخشگر تبریز ارائه شد و این طرح به عنوان طرح پژوهشی برتر در سال رونق تولید انتخاب شده است. وی افزود: در گیربکس های جدید به دلیل افزایش تعداد دنده و نزدیک شدن فواصل نسبت دنده، باعث رانندگی در دنده بهینه و کاهش مصرف سوخت می شود.
مدیرعامل شرکت چرخشگر درباره مزایای این طرح گفت: پرورش نیروهای متخصص در زمینه طراحی گیربکس، جلوگیری از خروج ارز به ارزش 3500 دلار به ازای تولید هر دستگاه تولید، ارتباط با مراکز دانشگاهی، افزایش ظرفیت تولید و افزیش سبد محصولات چرخشگر از مزایای این طرح بوده است.
عباسیان درمورد تولید گیربکس 16 سرعته دستی برای خودروهای سنگین بیان داشت: این گیربکس با درصد داخلی سازی بالا و در یک سال آینده به تولید خواهد رسید.
گفتنی است شرکت چرخشگر به عنوان زیر مجموعه ایران خودرو دیزل، طراحی و تولید گیربکس و جعبه فرمان خودروهای سنگین و نیمه سنگین را بر عهده دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد