موضوعات داغ

بروکر فارکس چگونه عمل می کند؟

عکس مطلب اول
در حالت کلی زمانی که قصد انتخاب یک بروکر را در بازار معاملات فارکس برای انجام معاملات و واسطه گری در سر داریم مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کنیم مقررات و نظارت بروکر انتخابی ما می باشد. این موضوع این طور عنوان می گردد که در صورتی که یک کاربر بخواهد در یک بانک و یا نهاد مالی سرمایه خود را سپرده‌گذاری کند اولین شرطی که باید به آن توجه کند بررسی وضعیت سازمان و میزان امنیت آن سازمان می باشد. از جمله مهمترین مزیت هایی که بروکر های مختلف موجود در بازار معاملات فارکس در اختیار معامله گران قرار می دهند رگوله بودن این بروکرها می باشد.
بعد از آنکه یک بروکر انتخاب شد فرد باید درون بروکر مورد نظر یک حساب برای خود ایجاد نماید. به عنوان مثال یکی از انواع حسابها حساب کاربری آزمایشی آلپاری ایران می باشد. همچنین برخی از بروکر های فعال در بازار مورد فارکس در برخی از کشورها حالت رگوله ندارند. ولی بروکرهایی که در کشورهایی مانند انگلستان، قبرس، روسیه، آمریکا، استرالیا، سوئیس و غیره حضور دارند تمام آن رگوله می باشد و هر یک سازمان نظارتی مختص خود را داشته که از جمله آنها می‌توان به آلپاری در انگلستان اشاره نمود. این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد که در صورتی که با رویکردی که در بازار معاملات فارکس انتخاب می‌کنید رگوله نباشد بروکر مورد نظر هیچ تعهدی را برای شما ایجاد ننموده و در زمینه های مختلف مانند نمایش درست نمودارهای معاملاتی، ارائه دادن سرور های ایمن و یا پرداخت و برداشت سرمایه شما تعهدی را به شما نخواهد داد و در نتیجه مشکلات متعددی برای شما در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار معاملات فارکس ایجاد می گردد.

انجام پشتیبانی و حمایت توسط بروکرها
مهم ترین خدماتی که به کشورهای مختلف در بازار معاملات جهانی فارکس به مشتریان و معامله‌گران خود ارائه می نمایند پشتیبانی می باشد. این امکان برای معامله‌گران وجود دارد تا قبل از اینکه بخواهند اکانت خود را در بروکر مورد نظر ایجاد نمایند با استفاده از ابزار ارتباطی مختلف مانند چت آنلاین و از طریق اینترنت به صورت کامل آنی با روشهای پشتیبانی بروکر مورد نظر آشنا شده و بعد به انتخاب بروکر مورد نظر بپردازند.
با توجه به اینکه بازار معاملات فارکس به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت بوده و نوسان های بسیار زیادی را به خود می‌بیند پشتیبانی قوی جزو ویژگی‌های مثبت آن بروکر به حساب می آید. اکثر بروکرهایی که از معاملات و معامله گران حاضر در ایران پشتیبانی می‌کنند، پشتیبانی خود را برای این افراد با زبان فارسی ارائه کرده در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تری در اختیار معامله گران برای انجام معاملات سودآور قرار گرفته شود.

اکانت ها و سطوح مختلف ارائه شده توسط یک بروکر
اکانت های که توسط یک بروکر در بازار معاملات فارکس ارائه می گردد به پنج دسته اصلی طبقه بندی می گردد که هر یک از آنها در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای گوناگونی دارد. دسته اول اکانت های مینی، دسته دوم اکانت های استاندارد، دسته سوم اکانت های میکرو، دسته چهارم اکانت های حساب آزمایشی و دسته پنجم اکانتهای ای سی ان نام دارند که در مقالات آتی به تفصیل در مورد آن ها توضیح داده خواهد شد.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/29
از شما و سایت پرمحتوا و خوب خودروبانک بعیده تبلیغ بروکر فارکس !
چرا ؟؟؟
چون با توجه به خروج اولیه ارز بجهت افتتاح حساب اولیه در سایت های بروکر فارکسی این بروکرها هیچ دفتر مستقیمی در ایران ندارند و در ضمن توسط پلیس فتا هر نوع فعالیت مستقیم در این بروکرها جرم محسوب شده و نوعی اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب میشه .

همچنین بروکر آلپاری جزو بدنام ترین بروکرهای فارکسی هست با توجه به کندل سازی جعلی که در زمان ترید روی معاملات در چارت و نمودارش ایجاد میکنه (این حرف اکثریت با تجربه اهل فن این بازار هست)

انتظار بررسی و تحقیق بیشتر قبل درج آگهی در سایت خوب شما داریم .
با سپاس