موضوعات داغ

کارت سوخت قدیمی خودروهای پلاک معلولان و جانبازان باطل شد

عکس مطلب اول
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با انتشار اطلاعیه ای جدید اعلام کرد که کارت سوخت پیشین خودروهای پلاک معلولان و جانبازان از تاریخ 28 دی ماه ابطال و غیرقابل استفاده خواهد بود و کارت سوخت جدید با شارژ سهمیه ویژه معلولان و جانبازان در اسرع وقت، صادر و توسط شرکت پست به آدرس مالکان خودروها ارسال و تحویل می‌شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است که آن دسته از معلولان و جانبازانی که پلاک آن ها ویژه معلولان و جانبازان نیست، برای دریافت سهمیه مازاد 40 لیتر باید به سازمان های مربوطه مانند بهزیستی و بنیاد جانبازان و پلیس راهور برای تغییر پلاک خود اقدام کنند تا امکان صدور و ارسال کارت سوخت جدید مهیا شود.
بر اساس مصوبه کارگروه بند 8 هیات وزیران، سهمیه ماهانه اختصاص یافته به خودروهای سواری شخصی پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی ماه سال جاری برای خودروهای بنزین سوز 100 لیتر و گازسوز 70 لیتر تعیین شده است. به همین منظور مابه‌التفاوت سهمیه دی‌ماه این کارت‌ها، در کارت‌های جدید به میزان 40 لیتر به سهمیه پیشین اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت کنونی و صدور کارت جدید قابل استفاده خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد