موضوعات داغ

طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو ویژه یکم بهمن ماه 98

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 10صبح روز سه شنبه مورخ 98/11/01 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:
با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.
مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
شرایط فروش ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/30

با سلام / یا صاحب الزمان ادرکنی ........هیچکس به بازار افسارگسیخته خودروهای داخلی توجهی ندارد و در حالیکه قیمتهای خودروهای داخلی کارخانجات سایپا و ایران خودرو بسیار گران می باشد بدتر از آن قیمتهای بازار است که کاذب و بی معنا بالا رفته است شاید یکسری از مسئولین از این جریان لذت می برند و یا منافعی سرشار برای آنان دارد و خیل عظیمی از مردم که دارای کمترین درآمد ماهیانه هستند و بیشترین فشار اقتصادی را تحمل می کنند و تعدادی هم در این میان برای داشتن درآمد و یا جبران حقوق ماهیانه یک ونیم میلیونی و کمک خرجی باید بیش از 50 میلیون برای یک دستگاه پراید خارج از رده .... بپردازد و یا 30 میلیون تومان بدهد تا یک پراید مدل 88 مثلا تمیز بخرد؟!!!! وای بر مسئولینی که درآمد سرشار دارند و اصلا سختی قشر ضعیف جامعه را درک نمی کنند و آنهایی که خودرو که هیچ ، برای امرار معاش و گذران ماهیانه به سختی ماهشان را تمام می کنند و خدا خدا می کنند!!!!! یا صاحب الزمان ادرکنی