موضوعات داغ

طرح زوج و فرد به کرج رسید! + جزییات طرح

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رئیس پلیس راهور کرج، طرح زوج و فرد از ۵ الی ۲۹ اسفندماه در این شهر اجرایی می‌شود.
به نقل از ایسنا، حمدالله رحمتی پور در این خصوص گفت: «با تصمیم شورای ترافیک استان از ۵ الی ۲۹ اسفندماه شاهد اجرای طرح زوج و فرد در کرج خواهیم بود. این طرح همانند سال‌های قبل در هسته مرکزی شهر اجرایی می‌شود.»
لازم به یاداوری است که خودروهای هلال احمر، امدادی، نظامی و انتظامی، حمل ونقل عمومی و سرویس مدارس شامل حال طرح ترافیکی نخواهند شد.
گفته می شود که در محدوده این طرح در شهر کرج دوربین های ثبت تخلف نصب شده و در صورتی که شهروندان بدون در نظر گرفتن پلاک خودرو خود در این محدوده تردد کرده و اعمال طرح زوج و فرد را نادیده بگیرند جریمه خواهند شد.
رئیس پلیس راهور کرج در خصوص نحوی اجرای این طرح نیز عنوان کرد: «طرح مذکور از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در روزهای ۵ الی ۲۹ اسفندماه اجرایی خواهد شد و طی این مدت ۱۲ روز خودروهای با پلاک زوج و ۱۲ روز خودروهای با پلاک فرد امکان تردد در محدوده های اعلام شده را خواهند داشت.
گفته می شود محدوده این طرح از سمت غرب کرج شامل (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق نیز ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه را در برخواهد گرفت.
در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.
مسیرهای دیگر این محدودیت شامل تقاطع حضرت امام ، ورودی های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید ، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد