موضوعات داغ

اهدا رایگان پوستر رسمی تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ به طرفداران این خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
آیا شما هم در کودکی و نوجوانی عکس ماشین‌های مختلف را به در و دیوار خانه می‌چسباندید؟ تویوتا به یاد آن دوران، پوسترهای سوپرا ۲۰۲۰ را به صورت رایگان به طرفداران این مدل اهدا می‌کند. در این پوستر به تمام چیزهایی که لازم است درباره این کوپه بدانید از جمله ابعاد خارجی و جزئیات پیشرانه اشاره شده است. برای دریافت این پوستر فقط لازم است به سایت رسمی تویوتا سری بزنید.
در این سایت دیگر محتواهای مرتبط با سوپرا هم عرضه می‌شوند. این موارد شامل چندین تصویر پس‌زمینه و ۱۴ صدای زنگ گوشی از جمله صدای استارت موتور، تغییر دنده، صدای اگزوز و موارد دیگر هستند.
اگرچه انتقاداتی نسبت به شباهت سوپرا به بی ‌ام ‌و Z4 صورت گرفته، اما این کوپه جدید همچنان یکی از جذاب‌ترین خودروهای پرفورمنس جدید جهان است. تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش این مدل هم سنگ تمام گذاشته و محصولات مختلفی از جمله کیت بدنه و ارتقا پیشرانه را ارائه می‌دهد. با ارتقا پیشرانه این خودرو می‌توان قدرت آن را از ۳۳۵ اسب بخار به ۴۲۰ اسب بخار رساند. تعویض قطعات اگزوز هم باعث افزایش توان خودرو خواهد شد.
اگر کسی به دنبال ارتقای پیشرانه سوپرا ۲۰۲۰ باشد، باید روی محور و دیفرانسیل عقب آن که نقطه ضعف اصلی این مدل جدید هستند تمرکز کند. تویوتا عرضه سوپرا را از تابستان ۲۰۱۹ آغاز کرد و تاکنون توانسته ۲۸۸۴ نسخه از آن را در آمریکا به فروش برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد