موضوعات داغ

حذف قبض های جریمه کاغذی تا اسفندماه

عکس مطلب اول
سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور درباره حذف قبض های جریمه کاغذی اظهار داشت: در راستای تحولات سیستمی در پلیس راهور، در تلاشیم تا اسفندماه تمام قبوضی که در اختیار همکاران جریمه نویس است را حذف و به جای آن به منظور افزایش کیفیت خدمات از دست افزارهای هوشمند استفاده کنیم. این دست افزار‌ها ارتباط بر خط و آنلاین همکاران جریمه نویس را با سامانه‌های پلیس برقرار کرده و ماموران اعمال قانون می‌توانند از اطلاعات آن‌ها در محل استفاده کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از میزان، وی ادامه داد: مهم ترین مزیت استفاده از این دستگاه ها کاهش خطای انسانی، کنترل بسیار دقیق و راحت تر و صرفه جویی در مصرف کاغذ است. در گام اول 4 هزار دستگاه در کشور توزیع شده است که در معابر درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور در ادامه بیان داشت: در تلاشیم تا این طرح از اول اسفندماه در تمامی کشور اجرایی شود و تمامی همکاران ما به این دستگاه ها مجهز شوند. با اجرایی این طرح قبض های کاغذی و رسید حذف و جریمه رانندگان از طریق پیامک به اطلاع آن ها خواهد رسید.
سرهنگ کرمی اسد در پایان تصریح کرد: رانندگانی که تا کنون شماره تلفن همراه خود را در سامانه های پلیس راهور ثبت نکرده اند، برای ثبت آن زودتر اقدام کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد