موضوعات داغ

کادیلاک ۱۹۵۶ دزدیده شده به صاحب ۱۰۶ ساله خودش برگردانده شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
داستان به سرقت رفتن خودروهای کلاسیک معمولا پایان خوشی ندارد، اما خوشبختانه این قضیه درباره کرلی بانفیل و کادیلاک الدورادو ۱۹۵۶ متعلق به او صدق نمی‌کند. پس از اینکه سرقت این خودرو در تاریخ ۱۷ ژانویه گزارش شد، اداره پلیس ساکرامنتو اعلام کرد این خودرو توسط شخصی ناشناس به اداره پلیس برگردانده شده است و پلیس هم آن را به صاحبش برگرداند. نکته جالب درباره این خودرو، صاحب آن و کسی است که خودرو را به او هدیه داده است.
صاحب این خودرو آقای کرلی بانفیل که ۱۰۶ سال سن دارد در جنگ جهانی دوم حضور داشته و سه مدال شجاعت دریافت کرده است. او پس از جنگ به یک بدلکار در هالیوود تبدیل شد، که همین باعث شد با بازیگر افسانه‌ای ریتا هیورث ملاقات کند. این دو با یکدیگر دوست شدند و هیورث پس از مرگش در سال ۱۹۸۷ این کادیلاک آبی را برای بانفیل به ارث گذاشت. نکته دیگری که باعث منحصر به فرد بودن این خودرو شده این است که نام ریتا هیورث روی درها، صندوق عقب و موتور حک شده است.
یکی از دوستان بانفیل که برای ملاقاتش به خانه او رفته بود متوجه به سرقت رفتن خودرو شد. این کادیلاک پس از ورود غیرقانونی به خانه بانفیل به سرقت رفت و مبلغ ۷۰۰۰ دلاری برای یابنده در نظر گرفته شده بود. خوشبختانه چند روز بعد شخصی ناشناس این خودرو را بدون هیچ آسیبی جلوی اداره پلیس رها کرد. هنوز سارق خودرو دستگیر نشده، اما بانفیل قطعا از پیدا شدن این کادیلاک خاص خیلی خوشحال است.
البته این تنها کادیلاکی نبود که در اختیار این بازیگر هالیوودی قرار داشت. هیورث همچنین صاحب یک نسخه از دو مدل کادیلاک گیا محصول ۱۹۵۳ ساخته شده در جهان بود که حالا در موزه اتومبیل پترسن قرار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد