موضوعات داغ

رانندگان آمریکایی در زمینه رنگ خودرو ماجراجو نیستند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر احساس می‌کنید همیشه در خیابان‌ها شاهد خودروهایی با رنگ‌های تکراری هستید، کاملا حق با شماست. رانندگان آمریکایی هم در زمینه انتخاب رنگ خودرو ریسک زیادی نمی‌کنند.
از بین ۹.۴ میلیون خودرو در حال استفاده در آمریکا طی سال ۲۰۱۹ که موتور جستجو مخصوص خودرو iSeeCars آن‌ها را بررسی کرده، بیش از ۸۷٪ آن‌ها یکی از پنج رنگ مشکی، سفید، خاکستری، نقره‌ای و قرمز را داشتند. این سایت مخصوص خودرو فقط خودروهایی را در این ارزیابی در نظر گرفته که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ ساخته شده باشند.
همچنین بیشتر رانندگان در آمریکا ترجیح می‌دهند خودروی آن‌ها مشکی یا سفید باشد. بیشتر دوستداران رنگ مشکی برای خودروها در محدوده شمال شرق و میانه غربی آمریکا زندگی می‌کنند.
حتی با در نظر نگرفتن رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری، انتخاب رنگ خودرو توسط رانندگان آمریکایی خیلی محدود است. در این بخش هم رنگ قرمز تقریبا در تمام ایالت‌ها محبوبیت بیشتری دارد و فقط در چند ایالت شاهد محبوبیت رنگ آبی هستیم. البته شاید دلیل اصلی این مسئله، خودروسازان باشند که خودروهای خود را با چند رنگ محدود تولید می‌کنند. اما شاید دلیل اصلی این کار هم تقاضای مشتریان برای خودروهایی با رنگ‌های در محدوده مشکی و سفید بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد