موضوعات داغ

حضور مدیران خودرو در نمایشگاه تهران پس از غیبت یکساله

عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو پس از غیبت یکساله در نمایشگاه خورو تهران و حضور کمرنگ در نمایشگاه های استانی کشور، حضور خود در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران را قطعی کرد.
به گزارش ...، چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران در آستانه برگزاری است که خبر از حضور قطعی شرکت مدیران خودرو منتشر شده است.
در شرایطی که تقریبا می توان گفت، شریک خارجی در صنعت خودروی کشور برای خودروسازان داخلی باقی نمانده است، شرکت مدیران خودرو یکی از معدود خودروسازان ایرانی است که نه تنها در ادامه فعالیت دچار مشکل نشده است بلکه با برنامه ریزی های مدون توانسته است تا محصولات جدیدی را نیز به بازار عرضه کند.
البته محصول جدید که به تازگی معرفی شد و مدیران خودرو سعی کرد در سکوت خبری آن را برگزار کند یک سوی داستان است و سوی دیگر که از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است، بحث حضور پررنگ و مستمر این شرکت در بحث تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش مستمر به مشتریان این شرکت است.
مدیران خودرو در این مدت که خودروسازان با مشکلات زیادی در همه حوزه ها دست و پنجه نرم می کردند، توانست به برنامه های خود در بازار جامه عمل بپوشاند که در این میان نباید از نقش شریک چینی این شرکت گذشت.
با تمام این اوصاف، شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران شرکت کند و محصولات خود به خصوص ام وی ام ایکس 55 را به نمایش عمومی بگذارد.
با توجه به اینکه مدیران خودرو در این مدت همچنان طرح های فروش اقساطی این شرکت به جز در زمان های معدودی باز نگه داشته است، انتظار می رود تا طرح فروش ویژه نمایشگاه تهران نیز در این دوره ارائه کند که باید برای اطمینان از آن تا زمان آغاز نمایشگاه صبر کنیم.
شرکت مدیران خودرو به جز سومین نمایشگاه خودروی تهران که سال گذشته برگزار شد، در دو دوره نخست از شرکت کنندگان اصلی نمایشگاه خودروی تهران در سال های 95 و 96 بود.
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران در این دوره با محور خدمات پس از فروش، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/8
کسی که برای خودش و شعورش ارزش قائل باشه وقتش رو تلف نمیکنه برای این نمایشگاه ننگین