موضوعات داغ

مقام قضایی برای برخورد با مسافربرهای شخصی ورود کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در واکنش به مسافربرهای شخصی در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران نمی تواند به صورت شخصی با مسافربرهای شخصی فرودگاه برخورد کند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی در ادامه گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران برای برخورد با مسافربرهای شخصی مکاتباتی را با نهاد های مربوطه انجام داده است و تمام سعی خود را می کنیم تا اقدامات مناسبی در مسیرساماندهی مسافربرهای شخصی فرودگاه انجام دهیم.
او در پاسخ به این سوال که چه نهادی مسئول برخورد با مسافربران شخصی محدوده فرودگاه است، گفت: این‌ گونه به نظر می رسد که برخورد و ساماندهی آن‌ها از مسئولیت پلیس باشد، اما باید تأکید کنم به دلیل آن که حضور مسافربر‌های شخصی در فرودگاه به شکل توده ای و مافیایی درآمده، مقام محترم قضایی نیز باید در حوزه جمع آوری آن ها ورود کند.
قنادان در پایان تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران بر اساس قانون فقط می توانند بر فعالیت تاکسی های رسمی نظارت داشته باشد و به زبان ساده سازمان تاکسیرانی نمی تواند به صورت شخصی با مسافربرهای شخصی برخورد کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد