موضوعات داغ

خریداران خودرو احتیاط کنند

عکس مطلب اول
آیا خرید خودرو فقط با در نظر گرفتن قیمت آن در زمان خرید و عدم توجه به پارامترهای مهم دیگری مانند هزینه های نگهداری خودرو، قیمت تعویض قطعات و هزینه مصرف سوخت خودرو صحیح است؟
بدون شک خریداران در انتخاب خودرو می بایستی به موارد متعددی توجه بدون شک خریداران در انتخاب خودرو می بایستی به موارد متعددی توجه کنند که قیمت اولیه خودرو یکی از اولین پارامترهای تصمیم گیری می باشد ولی هزینه های نگهداری و استفاده خودرو از موارد مهمی است که می بایست با میزان درآمد خریدار متناسب باشد.

خریداران خودرو احتیاط کنند
با در نظر گرفتن هزینه‌ سرویس های دوره ای ، تعویض قطعات و میزان مصرف سوخت می‌تواند خریداران را در انتخاب بهترین گزینه برای خرید خودرو کمک کرده و از هزینه های بالایی که در آینده متوجه شان می شود جلوگیری نماید.
بطور نمونه نمودار هزینه نگهداری و مصرف سوخت خودرو هیوندای سانتافه را در 5 سال اول مشاهده می کنید، همانطور که در نمودار می بینید، هزینه سرویس های نگهداری سال سوم این خودرو به مراتب از سالهای اول و دوم و چهارم بیشتر می باشد، این بدین معناست که اگر شخصی این خودرو را در سال سوم تولید خود، خریداری کند به مراتب هزینه های بیشتری را نسبت به شخصی که در سال چهارم این خودرو خریداری کرده متقبل خواهد شد . این مثال اهمیت و لزوم دقت به هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو را برای خریدار مشخص می کند.

خریداران خودرو احتیاط کنند
اثر هزینه نگهداری و مصرف سوخت در قیمت خودرو

اثر هزینه نگهداری و مصرف سوخت در قیمت خودرو

یکی از پرسشهای متداول مشتریان در لحظه خرید خودرو این است که آیا قیمت گذاری های صورت گرفته در بازار منطبق با هزینه های نگهداری و مصرف سوخت می باشد؟
بسیاری از مشتریان در انتخاب بین خودرو با کیلومتر بالا و بدون گارانتی و خودرو با کیلومتر کمتر و با گارانتی سرگردان می شوند بسیاری نیز پس از خرید خودرو و روبرو شدن با هزینه‌های نگهداری و به ویژه مصرف سوخت تصمیم به تعویض خودرو خود می گیرند.
به طور نمونه خودروی پژو 206 تیپ 2 صفر کیلومتر با حدود قیمتی 93.000.000 تومان بعد از دو سال نگهداری و 60 هزار کیلومتر کارکرد، ، هزینه ای در حدود 15.600.000 تومان ( میانگین حدود 650.000 تومان هر ماه ) و خودرویی مانند پژو 405 GLX بنزینی صفر کیلومتر با حدود قیمت 63.000.000 تومان بعد از دو سال و 60 هزار کیلومتر کارکرد هزینه ای در حدود 20.000.000 تومان خواهد داشت (میانگین حدودا 850.000 تومان در ماه ) . همان طور که مشاهده نمودید با اینکه قیمت صفر پژو 405 از خودروی 206 ارزانتر است اما به مراتب هزینه های نگهداری بیشتری را برای مالک خود دارد.

خریداران خودرو احتیاط کنند
خرید خودرو

خرید خودرو

به منظور پاسخگویی به این نیاز اساسی برای اولین بار در کشور پس از انجام مطالعات جامع در خصوص شناسایی هزینه های نگهداری ، سرویس های ادواری و مصرف سوخت خودروهای مختلف بر اساس میزان کارکرد مورد نظر، ابزار هوشمند محاسبه هزینه های استفاده و نگهداری خودرو در سایت کاراِف WWW.CARF.IR در دسترس کاربران برای اتخاذ یک تصمیم درست و حرفه ای قبل از خرید خودرو قرار گرفته است .
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/15
یعنی چی؟!!؟
این محاسبه گر سایت که کار نمی کند.
خیلی مسخره است واقعا،یعنی اون کسی که این تبلیغ را به خودرو بانک داده دقیقا فازش چی بوده؟؟؟