موضوعات داغ

کانادا هم به جمع تولید کنندگان سوپر اسپرت پیوست

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
کانادا نیز به جمع تولید کنندگان خودروهای سوپراسپرت پیوست و بزودی شاهد ارایه محصول جذابی از سازندگان این کشور خواهیم بود. شرکت کانادایی فلینو اخیرا از محصول جدید خود با نام CB7R رونمایی کرده و آن را خودرویی برای مشتریان سخت‌گیر معرفی کرده که در عین حال به ارایه خدمات فوق‌العاده علاقمندند. فلینو CB7R به رقابت با دیگر سوپراسپرت‌های مطرح بازار خواهد پرداخت و امید می‌رود که با ارایه خدمات پس از فروش مناسب، توجه مناسبی را به خود جلب کند. فلینو CB7R نسخه جاده‌ای از سوپراسپرت قبلی این شرکت یعنی فلینو CB7 است و حرف R اشاره به قابل استفاده بودن آن در جاده دارد.
فلینو CB7R به یک موتور 6.2 لیتری V8 مجهز است که می‌تواند حداکثر 525 اسب‌بخار قدرت و 659 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 2.9 ثانیه بوده و نسبتا قابل توجه است، بنابراین فلینو CB7R قابلیت رقابت با بزرگان این رده را دارد. وزن این خودرو تنها 1135 کیلوگرم است، بنابراین برای مهار این قدرت و گشتاور به ترمزهای قدرتمندی نیاز دارد و باید توزیع وزن آن به خوبی صورت بگیرد. کمپانی کانادایی وزن این خودرو را به نسبت 50:50 توزیع کرده و برای ترمزهای آن از روتورهای دو پیستونی در جلو و چهار پیستونی در عقب استفاده کرده است.

فلینو

فلینو

علاوه بر مدل‌های عادی، نسخه‌ای پیشرفته‌تر از این خودرو با نام فلینو CB7 + وجود دارد که از آیرودینامیک بهتری بهره‌مند است. به گفته شرکت کانادایی این محصول وحشی‌ترین خودرو ساخته شده توسط فلینو است و در تعداد محدودی عرضه خواهد شد. تیپ‌های مختلف محصول جدید فلینو در ماه‌های پایانی سال 2020 برای عرضه به بازار آماده خواهند شد و قیمتی بین 360000 تا 660،000 دلار خواهند داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد