موضوعات داغ

تخفیف‌های ویژه برای مالکان خودروهای بی‌ام‌و و مینی توسط پرشیاخودرو +‌ فیلم

عکس مطلب اول
به عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیاخودرو در زمینه ارائه سرویس‌های برتر به مالکین محصولات ب.ام.و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیاخودرو در بلوار ارتش تهران با ارائه تخفیف های ویژه برای مشتریان آغاز به کار کرد.
پرشیاخودرو در راستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر به مالکین ب.ام.و و مینی به ویژه در شمال و شمال شرق تهران، از مدتی قبل جانمایی و تجهیز یکی از مجهزترین مراکز خدمات پس از فروش در این منطقه را در دستور کار قرار داده بود و در همین راستا، نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیاخودرو در هفته جاری در بلوار ارتش تهران آغاز به کار کرد.
پرشیاخودرو در دو سال گذشته خدمات جدیدی را به مالکین ب.ام.و و مینی ارائه کرده است اما در کنار این خدمات، توسعه شبکه خدمات پس از فروش نیز همواره در دستور کار این شرکت بوده و آغاز به کار نمایندگی بلوار ارتش نیز بخشی از این توسعه است.
نمایندگی 121 پرشیاخودرو در مجموعه خودرویی خوشرو واقع در انتهای بلوار ارتش (جنب پادگان 401) در کنار ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب.ام.و و مینی، تمامی سرویس‌های جانبی از جمله خدمات تخصصی تیونینگ، فروش اکسسوری و لایف استایل، قطعات، بسته‌های تمدید گارانتی و BSI را نیز عرضه می‌کند. به مناسبت آغاز به کار این نمایندگی مشتریان می توانند از 19 بهمن تا 2 اسفند به مدت دو هفته از 20% تخفیف برای خرید بسته های گارانتی و BSI، 25% تخفیف برای خرید لایف استایل و اکسسوری، تا 25% تخفیف برای خرید قطعات، تا 20% تخفیف برای خدمات تیونینگ، 30% تخفیف خرید اکسسوری خودرو و تا 30% تخفیف برای خرید رینگ و تایر و چک 12 گانه رایگان خودرو بهره مند شوند.
مالکین محصولات ب.ام.و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۶۱۶۶۱ و یا 02122964237 تماس بگیرند.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد